Szukaj na tym blogu

niedziela, 15 maja 2016

Swetroponczo z cekinami - linkowe party

Dzisiaj bardzo mocno spóźniona narzutka z cekinami,

 która służyła mi dzielnie przez większość zimy. 

A teraz kilka zdjęć w soczystej zieleni.

narzutka na drutach

Zdjęcia robiłam samowyzwalaczem, więc ostrość odrobinkę poszybowała na rośliny a nie na wdzianko.
 

ponczo narzutka diy

Wydziergana z włóczki Marigold La Passion, którą dość dawno już temu dostałam do przetestowania od firmy Bafpol. Zużyłam chyba z 10 motków na drutach 6,00mm, każdy po 50m w 50g.

swetroponczo dziergane


Wdzianko jest wykonane wg opisu z bloga Sposóby na Dziergawki 

wdzianko na drutach

Fajne jest takie wdzianko, ale następnym razem robiłabym chyba z cieńszej włóczki, by móc upchać je pod płaszczem - takie grube się nie daje wcisnąć pod spód. 
 
dzierganie na okrągło

Myślałam też o dodaniu rękawków do takiego cieńszego, a wczoraj właśnie zobaczyłam takie u Bietas,  tzn. z rękawkami. 

Mini recenzja włóczki Marigold La Passion

Włóczka Marigold to nitka o dość skomplikowanym składzie: akryl, poliamid, poliakryl, mohair, cekiny i metalik.
Jest gruba, trochę przypomina wstążkę tyle że lekko puchatą, z włoskiem i małymi cekinami.
Mimo swojego sztucznego składu jest miła w dotyku, bardzo mięciutka. Poza tym trochę się kosmaci, ale używam jej od kilku miesięcy i nie ma brzydkich kuleczek.
Ponieważ blisko ciała wolę bardziej naturalne materiały to nie zrobiłabym sobie z niej czapki lub swetra, ale na narzutkę nadaje się w sam raz. 
Włóczka jest przeznaczona na druty 8 - 10mm, ja robiłam na 6. 

A teraz zapraszam Was serdecznie na




Zasady zabawy:

♥Jeśli tylko macie ochotę możecie dodać link do JEDNEGO lub DWÓCH wpisów z OSTATNICH DWÓCH TYGODNI, które uważacie za ciekawe (ALE KONIECZNIE DO WPISU NIE DO CAŁEGO BLOGA).

♥ Może napisałyście tutorial, sfotografowałyście skończoną robótkę lub ugotowany obiad, a może napisałyście ciekawy artykuł na dowolny temat i chciałybyście zaprezentować go również osobom odwiedzającym mojego bloga.

♥ Wystarczy dodać link pod tym postem klikając w niebieski przycisk "Add Your Link" - można dodać tylko link, nie zdjęcie.

♥ Zapraszam serdecznie do zaglądania do osób, które biorą udział w linkowaniu i pozostawianiu komentarzy.

♥ Byłoby miło, gdybyście dodały banerek zabawy na blogu i w poście biorącym udział w zabawie wstawiły link do tego postu.







PS. Oczywiście zauważyłam, że dziś już niedziela, a nie sobota, ale wczoraj byłam trochę zajęta, m.in. spotkaniem z Anią z A.Bo-tak i Wiolą z Coś się dzieje.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!