Szukaj na tym blogu

środa, 4 maja 2016

Wspólne dzierganie i czytanie - Gra o biznes

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.


Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.


Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 


W tym tygodniu (dokładnie w poniedziałek) dotarła do mnie książka "Gra o biznes" Izabeli Makosz.

 Bardzo dziękuję kochanej Dominice za przesłanie książki. I chociaż miałam grzecznie poczekać, aż skończę inne lektury, to nie wytrzymałam, musiałam zajrzeć choć na chwilę i oczywiście zaczęłam czytać. Na razie czytam o początkach Izabeli Makosz. Jeśli nie znacie autorki, a interesujecie się przedsiębiorczością i prowadzeniem działalności to odsyłam Was do jej kanału na youtubie "Time for business TV"

A na drutach szału nie ma.

Tzn szał już był, skończyłam jedną chustę, w miedzy czasie wydziergałam maskotkę - prezentacja wkrótce. I teraz czas zająć się różową chustą. 

A teraz zapraszam Was na

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!