Szukaj na tym blogu

piątek, 25 września 2009

Wymiana na forum Maranciaki


Na forum Maranciaki odbyła się wymiana Jesienna.
Otrzymałam przecudnej urody szydełkowy szal od Lucysi



Widzicie jaki jest długi? Ma ponad 2 metry długości i jest przyjemnie mięciutki.
A tutaj szal z dodatkami.

Lucysiu, bardzo dziękuję za prezent.

Sama przygotowałam niespodziankę dla Reni
Szydełkowy szal z Luny i lnianą saszetkę zapachową.

Zdjęcie pożyczyłam sobie od Reni (mam nadzieję,że się nie gniewasz), bo oczywiście przed wysłaniem zrobiłam zdjęcia, ale aparatem w telefonie, a teraz nie mogę znaleźć kabelka, aby ściągnąć zdjęcia - taka ze mnie roztrzepana baba.

EDIT: Jestem genialna, chciałam sobie podrasować blog i skasowałam wszystkie linki do ulubionych blogów, buuuuuuuuuuuuuuuu.

3 komentarze:

  1. Oczywiście,że się nie gniewam)) Jeszcze raz dziękuje za wspaniały prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Podrasowywanie bloga bywa ryzykowne wiem coś o tym:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. tak świetna zabawa z tym wymienianiem szaliczki są cudne :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!