Szukaj na tym blogu

niedziela, 13 września 2009

Hm, co by tu....




Nie idzie mi ostatnio pisanie, robię, robię coraz to nowe rzeczy, ale niestety wpadłam w swoje sidła i ponieważ co rusz zaczynam coś nowego, to ciężko pokończyć wcześniej pozaczynane. A jak już dokończę to straaaaaaaaaaaaaaaaaasznie ciężko jest mi zebrać się i zrobić zdjęcie. Tak więc mam zaległości jeszcze z czerwca ;-)

A do tego od września po prawie 3 latach urlopu wychowawczego wróciłam do pracy. Judysia nie rozpoczęła kariery przedszkolnej, a jest pod opieką dziadków, a Julek zaczął chodzić do przedszkola specjalnego. Troszkę się denerwowałam jak będzie, ale chyba dobrze, chociaż po 5 godzinach w przedszkolu wraca bardziej padnięty niż po 10 godzinach terapii w Warszawie. Ciekawe dlaczego? Jednak chodzi tam chętnie, w domu jest ciut spokojniejszy, ale żeby nie było zbyt pięknie to od wczoraj jest chory - ma katar i boli go gardło, a jak Julek jest chory to i Judysia już dzisiaj ma podobne objawy. Po prostu super.

Wracając do robótek - dzisiaj tylko zdjęcia kwadracików paluszkowych do akcji Kołderka za Jeden Uśmiech. Pokończone dziergane dziełka oraz prace w toku i zaplanowane następnym razem i to pewnie w odcinkach.

5 komentarzy:

  1. śliczne te kwadraciki paluszkowe, a jaka śliczna pomocnica...

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety, jak juz jedno dziecko zachoruje, to później zwykle wirus przechodzi na pozostałe... Wojtek też, od razu w pierwszym tygodniu przedszkola, przywlókł do domu katar, który szybko sie skończył...
    może u Was też skończy się tylko na katarku...
    bardzo podobają mi sie Twoje Mei-Tai; nosze moją Joasię w chuście kółkowej i bardzo sobie to obie chwalimy... ale Mei Tai wydaje mi się wygodniejszy

    OdpowiedzUsuń
  3. kwadraciki są śliczne :) i dużo zdrówka dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dzieciakmi tak jest jak jedno to i nastepne,ale i tak podziwiam ,ze tyle robisz i jeszce do pracy.Muszę sie pochwalić ,ze skonczyłam ostatnią moją zaległość tj sweter z zeszłego roku.Mam 2 robótki zupełnie nowe ale na blogu jeszcze brak zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwadraciki śliczne.
    Oby skończyło się tylko na tych dwóch przypadkach. Zdrówka dla wszystkich.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!