Szukaj na tym blogu

czwartek, 5 grudnia 2013

Dekoracyjne koła - moje ozdoby świąteczne

Witajcie!
Na początku chcę tylko przypomnieć, że linki pod środowym wpisem Wspólne dzierganie i czytanie można dodawać do wtorku. Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy. Nie bądźmy gorsze od Amerykanek, czytajmy, czytajmy i jeszcze raz czytajmy. Też nie zawsze mam czas i ochotę, ale dzięki temu wyzwaniu sama się dopinguję :-)

A dzisiaj przepis na bardzo łatwe koła / obręcze do zawieszenia na choince.

  

Do wykonania potrzebne nam będą:
- włóczka o grubości ok. 300m/100 gram w dwóch kolorach- robiłama podwójną nitką
- 2 druty 3,00 skarpetkowe
- igła z dużym oczkiem

Technika:
Nabieramy 4 oczka i techniką I-cord wykonujemy 18cm sznureczek. Tutaj pokazywałam jak się wykonuje I-cord
Zakańczamy. Następnie związujemy, zszywamy końce ze sobą. 

Nawlekamy nitkę w drugim kolorze na igłę, przymocowujemy do kółka w pobliżu miejsca połączenia końców i obwiązujemy wielokrotnie kółko. Na końcu przeszywamy igłą na środku i zabezpieczamy nitkę, tak by się nie odwijała. Robimy pętelkę do zawieszenia. 

A teraz wracam do dziergania rękawów bluzeczki, którą pokazywałam wczoraj. 


If you want to make such a hoop, you need:
- two colors of yarn - I knitted using two threads together to make them more stiff.
-2  double pointed needles
-Tapestry needle  

Cast on 4 stitches.
Knit 18 cm of I-cord.
Bind off.

Tie the two ends of the i-cord together. Then use the second color, fasten it to the loop and wrap the loop around many times. Fasten the thread and make a loop for hanging.

The pattern wasn't tested. Please let me know if you find any mistakes. 


4 komentarze:

  1. Z tym czytaniem to mam wyrzuty sumienia:(!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie chcę, żebyś przeze mnie miała wyrzuty sumienia. Dołączysz z czytaniem kiedy będziesz miała więcej czasu.

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowe te koła.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!