Szukaj na tym blogu

piątek, 27 grudnia 2013

Prezentowy komplecik

W tym roku wydziergałam JEDEN prezent - komplecik składający się z czapki i komina, czy też raczej niekończącego się szala.  Prezent dla siostrzenicy męża, ale modelką jestem ja tym razem i moja Marlenka.







Wzór własny. Druty 2,75 na ściągacz w czapce, cała reszta drutami 3,5. Włóczka Red Heart Detroit trochę więcej niż 4 motki po 100g. Czapka jest z warstwą ocieplającą (musicie uwierzyć na słowo, bo zapomniałam cyknąć fotkę)
Mam w planie drugi taki komplecik tyle, że z mniejszym kominem.

30 komentarzy:

  1. Wspaniały.
    Z pewnością wart zostawienia dla potomności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny,piękny komplet w świetnym kolorze!Ach, co za prezent!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet :-) Idealny wzór i kolor. Cudo!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy i ładnie Ci w nim. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity!!!! naprawdę jest co podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet! Podziwiam zwłaszcza szal- tych oczek na drutach miałaś chyba tysiące.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór i wykonanie jak zawsze - perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło, bardzo ciekawy komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sie prezentuje.Nieustannie podziwiam Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna robota, bardzo mi się ten komplet podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknemu we wszystkim ładnie. Chciałabym tak wyglądać w czapce. Ol-ka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ śliczny komplet!!! wyglądasz w nim rewelacyjnie, a wzór jest genialny

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie Wam dziękuję, trochę mnie zaskoczyła Wasza reakcja, jest mi ogromnie miło, że komplecik Wam się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow :) Śliczny wzór! Czapka z tyłu przepięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo!!!! Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezent jeden ale za to jaki!Świetny komplet:))

    OdpowiedzUsuń
  17. prezent przepiękny, ten kolorek i wzorek też,

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekny. Musze nauczyc się robic na drutach. Czy zrobiłas jakis tutorial na ten temat. Widziałam u Ciebie o szydełku i tak przystępnie był wytłumaczony? Czy masz cos, a może planujesz zrobic o drutach dla początkujących? Pozdrawiam Hardaska

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o moje zdanie, to nie uważam, żeby długość szalo - komina była wadą. Wręcz przeciwnie, to cały jego urok. Niezależnie od tego, że w ogóle jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny komplet, bardzo podoba mi się ten wzór, wykonanie perfekcyjne. Włoczka też ładnie się prezentuje. Pozdrawiam, wszystkiego dobrego w nowym roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplet przepiękny. Najlepsze życzenia noworoczne.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekny komplet, jestem u Ciebie po zar pierwszy i pozwol , ze bede cesciej Cie odwiedzac, pozdrawiam i wszystkiego najlepszegow Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie Ci w tym kompleciku :)) Pozdrawiam Viola.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo piękny komplet i bardzo twarzowy. Ja okropnie wyglądam w czapkach, ale gdy jest zimno, to nie zwracam uwagi na wygląd. Twoja czapka jest śliczna i do tego jeszcze komin... :) Wykonanie piękne, wygląda jak wzór maszynowy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo piękny komplet i bardzo twarzowy. Ja okropnie wyglądam w czapkach, ale gdy jest zimno, to nie zwracam uwagi na wygląd. Twoja czapka jest śliczna i do tego jeszcze komin... :) Wykonanie piękne, wygląda jak wzór maszynowy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!