Szukaj na tym blogu

środa, 6 stycznia 2016

Wspólne dzierganie i czytanie

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 


 

Skończyłam już pokazywane w zeszłym tygodniu prace, czyli zielony kardigan oraz rude wdzianko. Na zdjęcia trzeba chwilę poczekać, bo aura za oknem wprawdzie słoneczna, ale tak mroźna, że na pewno nie dam rady wyjść na dwór w samym swetrze, a w domu brak kawałka pustej ściany. Poza tym po świątecznym obżarstwie trzeba trochę zacisnąć pasa, by "opuchlizna" zeszła.

Ponieważ tak dobrze mi szło z zakańczaniem zaległych robótek, to od razu wzięłam się za rudy sweter z Rowan Felted Tweed, a ponieważ włóczki mam jakieś 250 gram tylko, to wyjdzie raczej kamizelka z małym golfikiem. 

W między czasie przyszły do mnie Dropsowe niteczki i zaczęłam dziergać nowy sweterek, tym razem różowy - zainspirowany filmem z Cameron Diaz "The Holiday".

Czytelniczko skończyłam już 1 książkę w Nowym Roku pt. "Sztuka biegania", a teraz już grzecznie wracam do XV wiecznej Europy, czyli do czytania "Władczyni Rzek". 

A teraz zapraszam Was na 

   
   
   

PS. Zabawa odbywa się również na fejsbuku w wydarzeniu Wspólne Robótkowanie i Czytanie 7, ale zachęcam Was gorąco do pisanie postów na blogach, bo jednak to co na blogu to na blogu i zostaje na dłużej, nie umyka w czeluściach fejsa. Na Instagramie też można się przyłączyć wpisując tag #wspolnedzierganie (bez polskich znaków), a jeśli zaznaczycie mnie @makneta to na pewno zajrzę na wasze zdjęcie. 

PS2.Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!