Szukaj na tym blogu

środa, 13 stycznia 2016

Wspólne dzierganie i czytanie po nowemu

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 

 

Dziś postanowiłam zrobić coś nowego, tzn. postanowiłam to już dość dawno, a z okazji tej środy postanowiłam się sprężyć i przestać odkładać. 

Trochę technologia mnie pokonała i dlatego dzisiejszy wpis jest tak późno. Nie wiedziałam, że wrzucenie filmiku na youtube zajmuje dłużej niż jego nakręcenie (z dublami) i obróbka razem wzięte. 

Jestem ciekawa, czy taka forma Wam się podoba. Napiszcie proszę w komentarzach co myślicie o takich filmikach, czy wolicie po prostu przeczytać parę zdań i tyle. Moim zamierzeniem jest robienie takich filmików co dość regularnie, ale na pewno nie co tydzień. 

A teraz zapraszam Was na 

  
   
   

 

PS. Zabawa odbywa się również na fejsbuku w wydarzeniu Wspólne Robótkowanie i Czytanie 8, ale zachęcam Was gorąco do pisanie postów na blogach, bo jednak to co na blogu to na blogu i zostaje na dłużej, nie umyka w czeluściach fejsa. Na Instagramie też można się przyłączyć wpisując tag #wspolnedzierganie (bez polskich znaków), a jeśli zaznaczycie mnie @makneta to na pewno zajrzę na wasze zdjęcie. 


PS2.Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!