Szukaj na tym blogu

środa, 8 maja 2013

Laziness / lenistwo

I've been a bit lazy recently. I haven't been in a mood to take pictures and to write the blog.
But the spring is so beautiful that I overcame this and took some photos this morning.

Byłam ostatnio trochę leniwa. Nie byłam w nastroju do robienia zdjęć i pisana bloga.
Ale wiosna jest taka piękna, że udało mi się przezwyciężyć mój kiepski nastrój i pstryknęłam kilka fotek dziś rano.

It's time to show you one of my newest creations. Semi - circular shawl knitted in seafoam pattern.
Would you like to have a pattern?

Już czas pokazać jeden z moich ostatnich wytworów. Półokrągła chusta wydziergana wzorem pianki morskiej. 
Warto pisać wzór, byłybyście zainteresowane?



Tomorrow I'm going to show you my mum's work.
Jutro mam zamiar wrzucić pracę mojej mamy.

17 komentarzy:

  1. Jestem bardzo zainteresowana wzorem:-) Chusta jest genialna. Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! no cudna, urocza, echhhh, rozpływam się nad nią :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna chusta! Świetny wzór, piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna chusta! Kocham takie półokrągłe! Plasterkowa jest moją ulubioną, ale ta ... Cudna!
    Też byłabym zainteresowana wzorem!
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta chusta!!! Nigdy jeszcze nie robiłam takiej półokrągłej chusty, a bardzo mi się ona podoba.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta jest śliczna, elegancka, piękne ma kolory i prześliczny wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piękna ,a ja osobiście takiego wzoru nie widziałam,więc podaj koniecznie wzór,bo jak mi się znów przypomni o szydełku ,to chętnie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, milo, że ozyłaś:) Chusta warta zainteresowania, mnie sie podoba. Pewnie wzór by sie przydał.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna,i kształt i wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta jest przepiękna a za wzór byłabym niezmiernie wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest i wozrek, a kolorek miodzio :))Dobrze że się przełamałaś i wstawiłaś fotki :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie, że pisać Magdo :):):) Na pewno bym go spożytkowała! Wiem, ze to dużo pracy, ale mam nadzieję, że się zdecydujesz. Będę sobie na niego czekać, bo Twoja chusta jest piękma :) Ta włóczka daje niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja będę czekać z niecierpliwością na wzorek, oczywiście jeśli zdecydujesz się na opis.Korzystałam z Twojego poprzedniego wzoru na chustę i był tak dokładnie opisany że nie nie miałam żadnego problemu z odczytaniem.Pozdrawiam serdecznie Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też,szczególnie że jest półokrągła i zapewne będą rzędy skrócone a ja mam z tym problem więc się nauczę, w poprzednich chustach robiłam ścieg pianki morskiej, może jakoś inaczej wykończę, chodzi mi o tą półokrągłość ale jak pani nauczycielka każe to będę potulnie robiła co napisze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!