Szukaj na tym blogu

niedziela, 19 maja 2013

2 / 52 weeks of happy

 Although it's spring, it's summer indeed. It's pretty hot - 26 C degrees.
Chociaż to wiosna to tak naprawdę mamy lato. Gorąco - 26 stopni.

Some flowers from my garden.
Kilka kwiatów z mojego ogrodu.




And thank you very much for your kind words about my painting. The truth is that I'm learning so there is a person who helps me to choose the theme, the paints and so on. I'm not alone with my work :-)

Bardzo dziękuję za miłe słowa o moim obrazie. Prawda jest taka, że ja się uczę, więc jest osoba, która mi pomaga wybrać temat, odpowiednie farby i tak dalej. Nie jestem sama ze swoją pracą.

3 komentarze:

  1. Wszystko u Ciebie takie piękne,podziwiam i pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty, pewnie piekny ogród. Chyba go lubisz - a on Ciebie też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam sprawdzić co u Ciebie nowego ;)
    Oj, dzieje się ... dzieje :)
    Szczególnie cieszę się ,że realizujesz swoje marzenie o malowaniu ...
    Wiosna cudowna !
    Pozdrawiam serdecznie♥

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!