Szukaj na tym blogu

czwartek, 9 maja 2013

Biały i żółty - White and yellow

Yesterday I promised to show you my mum's work, but let me show my collar first. I've seen a lot of crochet collars recently. But I'm not a fan of crocheting so I found out a knit pattern.

Wczoraj obiecałam pokazać pracę mojej mamy, ale wcześniej pokażę kołnierzyk. Widziałam dużo szydełkowych kołnierzyków ostatnio. Niestety nie jestem fanką szydełkowania, więc znalazłam wzór na druty.






And now it's time for my mother's stole. 
A teraz czas na szal mojej mamy.





The spring is so wonderful, it's been so warm even hot recently. And my forsythia is blooming beautifully. 

Wiosna jest cudowna, jest ciepło a nawet gorąco. A moja forsycja kwitnie przepięknie.

Have a great weekend.
Życzę miłego weekendu.

12 komentarzy:

  1. piękny ten biały szal! piękny, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny szal :-) Masz bardzo, bardzo zdolną mamę :-) Obydwie jesteście wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią-niedaleko pada jabłko od jabłoni :-) Ukłony dla Twojej Mamy,szal piękny.A kołnierzyk-cudo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kołnierzyk. Jakiego kordonka użyłaś?
    A chusta - przecudna :)
    Pozdrawiam. Ela

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kołnierzyki a szal cudowny:))To już teraz wiadomo skąd ten talent:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Forsycja cudnie Ci kwitnie. Szal śliczny i na tle forsycji pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kołnierzyk na drutach :) Niedawno szukałam jakiegoś, a że też wolę druty właśnie, to byłam lekko sfrustrowana nie mogąc nic znaleźć. Skończyło się na prostym szydełkowym kołnierzyku ;) Dzięki za wzór! No ale szal też cudny! Fajnie tak, jak mama i córka drutują :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prace, Twoja i mamy jak dobrze zrozumiałam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szal mamy rączkami przecudowny
    pozdrawiam Mamę
    zdrowia Pani życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz pierwszy spotykam kołnierzyk na drutach i jestem zachwycona! Ale szal... to po prostu odebrał mi oddech na długa chwilę. Przecudny!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!