Szukaj na tym blogu

sobota, 25 maja 2013

Opaska z kwiatkiem / Flower headband

Sometime ago I made few chiffon pom pom flowers and decided to add them to the knitted headbands. So I knitted headbands, but I wasn't sure if I like them. Untill yesterday. 
I took some photos and now I'm ready to show you.

Jakiś czas temu zrobiłam kilka szyfonowych pomponowych kwiatów i postanowiłam doczepić je do wydzierganych opasek, ale nie byłam pewna czy mi się podobają. Aż do wczoraj.
Zrobiłam kilka  zdjęć i jestem gotowa je pokazać.



I think they are suitable for girls of every age:-) But if you don't want to use it as a headband it can be a nice neckwarmer or collar.

Uważam, że są odpowiednie dla dziewczyn w każdym wieku. Ale mogą też być ocieplaczem na szyje, mini - golfikiem.


Have a nice Sunday.
Życzę miłej niedzieli.



2 komentarze:

  1. Ale fajne te kwiatki! Pomysły wykorzystania jak najbardziej trafne!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowo i efektownie, a Twoja modelka zmienia się w uroczą rozmarzoną panienkę,

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!