Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Wyróżnienie

Troszkę odpoczywam od blogowania - wakacje wcale nie ułatwiają pisania, a przede wszystkim robótkowania. Tak się składa, że mieszkamy w miejscu, w którym nie ma dzieci w podobnym wieku jak moja córka i ona po prostu nie ma się z kim bawic. Tak więc od rana do wieczora słyszę tylko "Pobaw się ze mną mamo, pograj, poczytaj, itd", albo muszę jej szukac towarzystwa.
Tak więc na robótki nie zostaje zbyt wiele czasu - ostatnio już od dłuższego czasu 1 i ta sama, dośc wymagająca, jeszcze tylko kilka nocek i będę mogła pokazac na blogu.

A dzisiaj chcę serdecznie podziękowac za przyznane mi wyróżnienie:




Podziękowania składam Joannie oraz Lete. Jest mi niezmiernie miło, tym bardziej, że nawet na bywanie na blogach nie mam ostatnio czasu.

Zasady przyznania wyróżnienia

1. Skopiowanie znaczka  i umieszczenie go na swoim blogu.
2. Wytypowanie kolejnych 16 osób, którym chcą przyznać tę nagrodę.
3. Powiadomienie nagrodzonych o przyznanej nagrodzie.
4. Napisanie o sobie "siedmiu rzeczy"


7 rzeczy o mnie:

1. Na początek coś co już wszyscy wiedzą - łapię zwykle 7 srok za ogon, co niestety nie przysparza mi przyjaciół, bo trochę ciężko te wszystkie sroki dogonic.

2. Uwielbiam kawę, czekoladę i karmel.

3. Ostatnio zakopałam się w domu i trzeba mnie wołami wyciągac.

4. Lubię uczyc się nowych rzeczy  - nowych kraftów, nowych języków, itd.


5. Zbieram figurki kotów.


6. Lubię gotowac, ale nie lubię sprzątac.


7. Jestem zodiakalną Wagą i moją ulubioną porą roku jest jesień.


Linki do wyróżnionych przeze mnie osób wstawię później, teraz niestety znowu słyszę Mamo.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT: O to lista wyróżnionych przeze mnie blogów - przyznaję się bez bicia, nie sprawdzałam, czy nie macie wywieszki - Wyróżnienia są miłe, ale nie dziękuję. Zawsze mam kłopot z przekazywaniem wyróżnień, bo nie chciałabym, żeby ktoś poczuł się pominięty, więc na dobrą sprawę powinnam wyróżnic wszystkich, jeśli kogoś nie wyróżniłam to tylko dlatego, że nie było miejsca na liście oraz znam niektóre blogi mniej niż inne.

1. U Zuli
2. Hobby Antosi
3. Handmade by Alex
4. Janeczkowo
5. Szafa malowana
6. Szydełkowe czary mary
7. Szycie Uli
8. Robótki ręczne z mruczeniem kota
9. Moje różne różności
10. Malachitowa
11. Druty rozgrzane do białości
12. Motylek - okruchy
13. Splocik
14. Hand I made
15. Shape moth
16. Textile cusine

16 to  stanowczo za mało - powinnam w każdej ulubionej kategorii podac 16 wtedy może bym była szczęśliwa.



10 komentarzy:

  1. Gratuluje Ci wyroznienia i gon dalej te 7 srok..niemal kazda z nas tak goni wiec nie czuj sie osamotniona.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, kolejny kawopijca - witam w klubie - nasze motto: kawa to moje paliwo:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję za przemiłe wyróżnienie!
    A czekoladę też lubię... BARDZO!
    Chyba jednak za bardzo...

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za wizytę;) To fajna rzecz, takie wzajemne odwiedzanie się, przynajmniej dla mnie, bo poznaję nowych ludzi, ciekawe blogi i strony. Po prostu wsiąkam w te klimaty;) Piękne chusty wychodzą spod Twojej ręki;) Ja raz w życiu zrobiłam szalik i było to doświadczenie traumatyczne. Nigdy więcej;))
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi niezwykle, dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mileńko mi się koło serducha zrobiło, bo pamiętałaś o mnie - w co ostatnio mocno zwątpiłam.... Gratuluję wyróżnienia!
    Jednakże u siebie na blogu już go nie zamieszczę, bo tam gdzie wyróżnienia mam teraz czarne prostokąty z wykrzyknikami - przypadkiem to odkryłam. Zatem te obrazki noszą w sobie wszelkie możliwe wirusy. Ale za pamięć dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie - zawsze to miłe, choć mam to, co napisałaś: "wyróżnienia są..."

    Oprócz figurek i Wagi, mam tak samo, a najgorsze to te sroki - ja już ich nie liczę :))

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio mało aktywna jestem i stąd moje spóźnione podziękowanie za wyróżnienie. Dziekuję serdecznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, jest mi miło znaleźć się w tak szacownym gronie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!