Szukaj na tym blogu

czwartek, 16 czerwca 2011

I znowu chusta

Tym razem chusta o nazwie Wings Lace Shawl. Skończyłam dzieragac jakieś 2 tygodnie temu, ale nabierała mocy i czekała na blokowanie. A blokowanie to nic innego jak tylko odpowiednie naciągnięcie mokrej robótki.

Chusta wydziergana z Zaphiru firmy Adriafil 50% wełny i 50% akrylu. Zużyłam troszkę więcej niż pół motka.
Przyznam, że troszeczkę cierpliwości potrzebowała ta chusta, bo nitka bardzo cienka i wzór środka nietypowy, ale udało się. Przyznam, że podoba mi się i nawet myślałam, że zostawię sobie, ale ja raczej wolę dziergac niż nosic, tak więc chętnie sprzedam (jeśli ktoś zainteresowany proszę pisac na maila - makneta [małpa] gmail.com

Bardzo wakacyjny kolor - TURKUSOWY




A w wakacje mam nadzieję na ładną pogodę i częste wypady nad jezioro, bo długie godziny z drutami w rękach nie sprzyjają ładnej postawie.

Pytałyście mnie o czapeczkę - usztywniałam daszek płótnem z klejem (nie pamiętam fachowej nazwy). A wzór miałam z internetu oczywiście - z tej strony ściągnęłam program z łatwymi wzorami czapek i torebek.

37 komentarzy:

  1. Jaka piękna chusta!
    Piękny ma wzór.
    Piękny ma kolor.
    Piękną masz nową fryzurę!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! na pewno znajdzie się nabywca, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, nareszcie wiem co to blokowanie :D
    A chusta jak zwykle piekna Ci wyszła :)
    A, poszłam za Twoim przykłądem i też uszyłam małemu czapeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze takiego wzoru nie widziałam...tyz pikna:))

    I mowe "upierzenie"...szczeniacko w nim wyglądasz!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    chusta przepiękna-widac,jaki ogrom pracy w nią włożyłaś.Ale efekt!!! Efekt wspaniały.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłych wakacji
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście piękny kolorek. Chusta urocza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam cierpliwość do tych ażurów... No ale dla takiego efektu może kiedyś się poświęcę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny wzorek... Rewelacyjne wykonanie... Tylko pozazdrościć talentu bo dla mnie to czarna magia... Oj zazdroszczę i to jeszcze jak... ;) Ale to taka pozytywna zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleeee pięęęękna!
    Masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. chusta jak chusta - zawsze piękne Ci wychodzą, ale pokaż się kobieto en face bez chusty, bo zapowiada się cudna odmiana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzór. Środek faktycznie oryginalny.
    Pozdrawiam
    P.S. Świetna fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna chusta! Ma taki wspaniały kolor i piękny wzór:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna chusta i jaki ładny wzór! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo nie chusta.
    A swoją drogą do czego Makneto mnie doprowadziłaś...sama supłam takie pajeczynki.
    Dziękuję Kochana to dzięki Tobie.:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna jest ta chusta :)) i chyba zmieniłaś fryzurkę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest!
    I tez zauważyłam nową fryzurę :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tu dużo mówić - muszę powtórzyć poprzedniczki: chusta jest przepiękna!
    http://irbisek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta piękna i wcale nie szkodzi, że znowu :-) Ślicznych chust nigdy dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzór jest piękny :))) ale ja to tylko do podziwiania, bo chust też nie noszę, chociaż podobają mi się :))) I fryzurka już z wakacyjna chyba :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladnym wzorem zrobiona i w ladnym kolorze, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam chusty! a Twoje są przepiękne i wykonane mało popularnymi wzorami; podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna, zwiewna, letnia jak morska bryza, podziwiam, a sama nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  23. Bombowa chusta,zbyt trudne ążury sa dla mnie ale godzi się pochwalić takie cacko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna-faktycznie nietypowy środek,ale ciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  25. Chusta piękna! Cała, a szczególnie jej wielkość! A my wkrótce będziemy w Twoich rejonach, już doczekać się nie mogę urlopu!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. witam..dawno mnie tu nie bylo...a widze,ze rozchusciłas sie pieknie..co jedna to ladniejsza...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam do wszystkich achów i ochów - też mi się podoba :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna! Zapraszam po wyróżnienie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!