Szukaj na tym blogu

piątek, 29 października 2010

Jak jesień to fiolet

Jak widzicie troszkę narozrabiałam z blogiem. Przez chwilę nawet strach mnie ogarnął, że wypuściłam go w podróż w kosmos. Na szczęście wszystkie posty i komentarze są. Muszę tylko uzupełnic linki.

Dzisiaj tylko prezentacja ostatnio zrobionego abrazo i opaski na uszy. Abrazo robione było z dwóch nitek Angela, a opaska z trzech.

Udało mi się złapac trochę jesiennego kolorku.

abrazo fiolet

opaska

abrazo2

 

Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznego weekendu.

20 komentarzy:

  1. Śliczna chusta o pięknym kolorze! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śiczna i chusta i opaski i zdjęcia też śiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chusta jest śliczna i to w moim kolorze, ale zdjęcie genialnie skomponowałaś! ta ławka jest tu idealnym tłem! no i blog w nowej szacie bardzo symaptyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie coś mi się tak pogubiła, bo ja wzrokowiec jestem :), ale nowy look miło się ogląda. I oczywiście bardzo ładny jesienny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle - PODZIWIAM bez słów prawie:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta jak zwykle zachwyca!
    Ciekawa jestem jak sprawuje się ta opaska na włosach :)

    Madziu zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne!!!! I te zdjęcia takie jednoczesnie jesienne i retro:) Już się nie mogę doczekać kiedy będzie u mnie:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle cudowna chusta.I kolor też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne robótki i śliczne fotki ;) Aż się cieplej robi od takich kolorków!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te fiolety-zawsze oczarowują :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się tez miany na blogu :-) Chusta zresztą tez jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna chusta..uwielbiam te mgielki..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta chusta. Bardzo mi sie podoba, choc nie szaleję za fioletem. A zmiany ciekawe, lubię nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zmiany, chusta śliczna :)))
    Szkoda, że nie mogę chwilowo robić na drutach :(
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta - marzenie! Cudna jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta śliczna i opaska też zazdroszczę ja moją musze spruć :( ale prucie LUNY to masakra zwłaszcza zakończenia potem moze bedzie lepiej łudzę sie że tak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękna chusta. Fiolet, to mój nulubionyuy kolor, w kazdym wydaniu - wrzosowy, fuksjowy, lilia itp.
    Pozdrawiam i życze słoneczka w te pochmurne dni.
    H

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!