Szukaj na tym blogu

środa, 6 października 2010

Abrazo z nuppkami ;-)

Mimo bolącej ręki skończyłam Abrazo. Od siebie dodałam “nuppki”

Jak jest ponuro, źle, ale przy ostrym słońcu takim jak dzisiaj też nie najlepiej.

Zdjęcia robione na szybko, bo wpadłam tylko na trochę do domu na obiad i lecę dalej na dodatkowe zajęcia z karty nauczyciela i szkolenie.

I jeszcze jedno zdjęcie zbliżenie na nuppki

nupki

Dostałam też dzisiaj przesyłkę z brakująca włóczką Angel (fioletowy), więc kolejne Abrazo już wkrótce i coś do abrazo na uszki ;-)

 

Pozdrawiam Was serdecznie

Makneta

 

PS. Chciałabym jeszcze zapytac, czy byłybyście zainteresowane wspólnym dzierganiem chusty. Coś raczej dla początkujących. Podawałabym raz w tygodniu wskazówki do kolejnego etapu. Chusta raczej z typu ciepłych, choc z ażurowymi elementami.

26 komentarzy:

  1. ależ to ładne! A nuppki - nawet nie wiedziałam, że to taka nazwa - pasują jakby nic innego tu nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie wiedziałam że to nuppki,,ja je nazywam bąbelki.
    Na naukę chusty jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta super i też jestem za nauka ale kurka skąd ja wytrzasnę na to włóczkę??:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem za, tylko podaj też przykładową włóczkę bo niestety jestem noga w dobieraniu
    p.s. jak tam RR (cichutko pytam)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta chusta. Makneto wyglądasz w niej bardzo elegancko.
    Bardzo chętnie skorzystałabym z lekcji.
    W poprzednim poście na fotce widzę u Ciebie wrzośca, czy to roślina domowa?
    Niewiem jak ją traktować, w jednej z ksiażek, figuruje pod domowymi. Dostałam na urodziny boję sie ją zmarnować.
    W candy nie ma jeszcze mojego adresu,jest meil, mam bloga od niedawna.
    http://magiczneklebuszki.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna nazwa!Nie znałam tego.
    Chusta - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Za chustą jestem na tak. Od dawna myślę o tym, tylko brak motywacji i czasu, a tak to na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. co prawda nie jestem początkująca, ale z przyjemnością będę uczestniczyła w zajęciach :-) na naukę nigdy nie jest za późno, a szczególnie w moim wieku trzeba ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć...bo szare komórki zbyt szybko "zanikają" Czekam z niecierpliwością na pierwsze zajęcia. Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne abrazo.
    Bardzo proszę o naukę chusty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się chusta, sama nie umiem, więc tym bardziej jestem ZA wskazówkami dla początkujących :)
    A ta z nuppkami :) - śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też podglądam twoje prace i chętnie dołączę do klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. do dziergania to ja się nie nadaję , ale kursik pokazalabym siostrze , bo coś ostatnio "napomyka" ,że może też zaczęła by dłubać... Chusta piękna , ten kolorek, to chyba już widziałam ???...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznia wyszła Ci ta chusta. Modyfikacja jest bardzo udana.

    Pozdrawiam,

    P.S. Ja również jestem zainteresowana kursem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też dołączyłabym do kursantów;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam czapkę wg Twojego kursu. Zdjęcia na stronie: www.agulka77.blox.pl
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna chusta :)Co do dziergania - czemu nie? Zawsze można nauczyć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna chusta. Może i ja bym się zapisała na zajęcia ... Nawet na drutach umiem robić ;)

    A co z tą skrytkąpocztową? Miałaś dać znać.
    Wprawdzie jeszcze nic nie zrobiłam, ale mam już pomysł i zacznę jak się lepiej poczuję, bo pomór w domu mamy :(

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna. Ja na drutach umiem podstawy: oczka prawe i lewe, własna chusta bardzo mi się marzy, więc chętnie wezmę udział w kursie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Człowiek uczy się całe życie. Ja poproszę o lekcje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chusta piękna,chętnie pooglądam kursik super pomysł:)ale pewnie nie będę miała czasu żeby podłubac

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie się dopiszę do listy kursantów, podziwiam Twoje prace i ostatnio ciągnie mnie do drutów tylko nauczyciela mi trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta piekna ,a do wspólnego dziergania się piszę.Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna chusta...:-) I jestem bardzo "za" odnośnie nauki robienia chusty...:-) Jakoś od dawna chcę zrobić jedną siostrze a nie bardzo wiem jak się za to zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ten szal! Jednak jestem przekonana, że najpiękniejszy będzie ten fioletowy;) Pozdrwaiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli można to i ja się skuszę,może co namotam.Aż tyle włóczki nie mam ale myślę,że chociaż na mniejszą będzie.Niech to będzie chusto-szalik.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!