Szukaj na tym blogu

czwartek, 23 września 2010

Wymianka lawendowa – co ja przygotowałam

Cieszę się bardzo, że moja wymianka dotarła.

Uszyłam torbę i dołożyłam tylko tyci tyci dodatki, ale zdjęcie tylko samej torebki mam.

torebka lawendowa

Torebka ze sztruksu, zapinana na zamek i dośc duża . Torebka powstała dla Marysi - siostry Ewki

 

Każdy czasami popełnia jakieś głupstwa ;-), ja też – tak jak zapisywanie się do zbyt dużej ilości zabaw.

Nie chciałam swoim poprzednim postem nikogo urazic, a już na pewno nie Marysię i jej siostrę Ewę. Po prostu,  chodzi o to, że padam na twarz i się nie wyrabiam. I jest mi głupio, bo są jeszcze inne rzeczy, z którymi zalegam, niestety.

 

 



I bardzo proszę o wirtualnego kopa jakbym jednak zapomniała i jeszcze się gdzieś zapisała.

16 komentarzy:

  1. Torebka jest śliczna, więc myślę ,że Marysia poślizg Ci wybaczy :))) Bardzo podoba mi się aplikacja z motylkami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. padłam.Ta torba jest przepiękna:)Miesiąc nawet bym na nią czekać mogła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam nadzieję, że całkiem nie zrezygnujesz z wymianek, bo mam nadzieję, że kiedyś mnie wylosujesz. Torby są wspaniałe, tak jak wszystko co robisz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takie motylki , to ja bym mogla czekac do Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z bólem serca zdecydowałam się nie zapisywać na wymiankę u Moteczka - nie dałabym rady w terminie się wyrobić :( Tak że wiem co czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba jest cudowna!!!! Przepiekna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny prezent wykonałaś dla Marysi, ale równie śliczny otrzymałaś.
    Dziękuję za udział w wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna torba, masz Dziewczyno talent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze motylki!
    pozdrawiam serdecznie,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    zapraszam przy okazji do zapisania się do BAZY WYMIANKOWEJ, która dzięki nam wszystkim stanie się składnicą nieskończonej ilości prezentów dla nas i naszych bliskich!:)
    http://baza-wymiankowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu uszyłaś cudną torbę, bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna torba i na pewno się przyda obdarowanej:)

    a ja chciałam donieść, że zrobiłam czapkę dla córki według Twojego kursu, podaję link jakbyś chciała zerknąć http://mojeroboty.blogspot.com/2010/09/chusta-czapka-i-poduszki.html
    dziękuję bardzo za ten kurs

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaraz kopa!
    Kopy bolą, nawet te wirtualne, bez przemocy proszę :))))
    Działaj w każdej wolnej chwili po prostu:)))
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna torba! Ostatnio coś oszalałam na punkcie różowego :-)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!