Szukaj na tym blogu

czwartek, 9 września 2010

Już jest nowy numer Petite Purls

Już jest nowy numer Petite Purls
Jestem fanką tego internetowego magazynu dziewiarskiego poświęconego dzieciom.
Podobają mi się bardzo - nie tylko wzory na ubranka, ale pisane tam artykuły.

Chętnie bym wydziergała dla Julka taki o to sweterek

zwany Little Letterman

lub taki Ewan


oraz kamizelkę Seal Island


I chyba najwyższy czas nauczyc się dziergac skarpetki First Grade



I jeszcze zabawna rakieta
Blast off


oraz bardzo modny plecak sówka Birdie Backpack



Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Petite Purls

Nie wiem czy uda mi się coś wydziergac, ale bo planów mnóstwo, ale pooglądac i poczytac można.

Dziewczyny, tempo szybkie, bo druty grube i motywacja spora. Spędziłam nad nim sporo godzin z piątku na sobotę i prawie całe sobotnie popołudnie - młodzież zajmowała się swoimi sprawami, a maluchy bawiłysię w zasięgu wzroku, nawet przy kawce z sąsiadką dziergałam, ale przede wszystkim łatwy wzór i grube druty są gwarancją sukcesu.
Do tych rękawów jeszcze muszę się przyzwyczaic, w następnym jednak będą dłuższe.


Pozdrawiam Was serdecznie

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne propozycje, aż żałuję, że mam dzieci duże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam..za całokształt...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim candy!:) Zapraszam częściej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, poproszę o adresik...bo sie candy u mnie wygrało:)
    dukampenzi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!