Szukaj na tym blogu

sobota, 23 października 2010

Akcja Święta cz.I




Nasze koleżanki WiolaSiencja  oraz Novinka rozpoczęły wspólną akcje – przygotowawczą do Świąt.

Osobiście, pewnie nie włączę się w pełni w tę akcję, bo ja zawsze w ostatniej chwili zbieram się w sobie, a poza tym mam po drodze przygotowania do balu, ale pomyślałam sobie, że będę sukcesywnie wrzucac ciekawe pomysły na dekoracje świąteczne lub prezenty.



Dzisiaj dekoracje z motywem choinki.

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze stron, do których prowadzi link.


Prześliczna choinka na ścianę -  idealna do pokoju dziecięcego.




Choinka z krążków z materiału




Pracochłonna choinka z płatków kanzashi




I troszkę łatwiejsza ze wstążek





Kartki świąteczne z użyciem punchera serduszko





Drzewko świąteczne z włóczki




Makatka adwentowa

 




I jeszcze łatwy obrazek na tamborku


Może juz starczy tych poszukiwań na dziś – żebym choc 1,2 rzeczy z tego zdołała zrobic do świąt, byłoby super.

9 komentarzy:

  1. Fajne pomysły, zamierzam skorzystać z niektórych, szczególnie w pracy:))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja szukałam ich nie tylko pod kątem moich dzieci czy mojego domu, a pod kątem Stowarzyszenia - czyli jakby mojej "drugiej pracy".

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta choinka z krążków - jak się można fajnie bawić z dzieckiem, układając od największego do najmniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły! Że Ty masz czas żeby je wyszukiwać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Elkalena, masz racje - to świetna zabawa może byc.
    Alex, niestety jestem uzależniona od internetu. I to jest moje przekleństwo, bo skręca mnie, że wielu rzeczy, które widzę nie potrafię zrobic od razu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne pomysły wyszukałaś! Włóczkowa choinka mnie urzekła, ciekawe czy cos w tym roku zdaze przygotowac...

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się zaraziłam, będę tam zerkać i się inspirować (albo inaczej: zżynać pomysły ;)) Powodzenia w działaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu znalazłaś w sieci super inspiracje :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Będą jeszcze jakieś linki w Akcji Świeta bo bardzo mi się podobają :)???

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!