Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Szary sweterek

Skończony tydzień temu, uprany, wysuszony, guziki przyszyte.
Zdjęcia zrobione wczoraj tuż pod wieczór między jednym deszczem a drugim.



Na zdjęciach wzór niezbyt wyraźny, ale to dlatego, że włóczka jest błyszcząca i lekko kosmata.


Sweterek robiony od góry metodą Contiguous z dłuższym tyłem.


Moim zdaniem sweterek mógłby być trochę bardziej dopasowany.  Mój mąż twierdzi, że powinnam brać miarę z manekina, bo i tak w trakcie robię na tyle luźno, że wyjdzie za dużo większy niż zakładałam.


Zastanawiam się czy nie zrobić sobie wersji bardziej letniej, bo ta to ponad 40 % wełny merino plus akryl i poliamid (stąd błyszczenie).

43 komentarze:

  1. Ale łaDNIE W NIM WYGLĄDASZ:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, taki na codzien i do wszystkiego- przydalo by mi sie takie cudo ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie sweterki, nie ma nic wygodniejszego na co dzień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, prosty i w sam raz do dżinsów na co dzień.

      Usuń
  4. Madzia, przewidujesz jakiś opis? Fajny jest, niby taki zwyklak ale ma charakter. Bardzo podoba mi się zakończenie rękawów. Normalnie szalejesz robótkowo, wczoraj chusta, dzisiaj sweter:) U mnie na odwrót, zepsuła mi się rączka więc czytam- ale czuję się jak alkoholik na odwyku:) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, mam notatki dla rozmiaru XL, ale teraz cały problem w przeliczeniu na inne rozmiary.

      I dziękuję serdecznie. Kuruj rączkę i wracaj do dziergania :-)

      Usuń
  5. Bardzo przyjemny ten udzierg. Prosty,ale ciekawy, i wcale nie nudny. Musi być bardzo wygodny :)

    Ależ masz motorek w rękach, tyle udziergów w takim czasie! 'Szacun' jak to mówią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam wybrać - dzierganie czy blogowanie. Wybrałam dzierganie, co w sumie daje lepsze blogowanie, tak myślę ;-)
      Wielkie dzięki.

      Usuń
  6. Fantastycznie w nim wyglądasz ! Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tobie też życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  7. Jaki fajny! Ma dużo wdzięku w swej prostocie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że wreszcie udało się skończyć :) Fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny sweterek, w dodatku mój rozmiar:)))
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszedł, mi ostatnio bardzo podobają się sweterki z przedłużonym tyłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mi podobają się różne wariacje w długości sweterków.

      Usuń
  11. Prześliczny sweter i bardzo Ci w nim do twarzy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny sweterek, wygląda na wygodny.
    Stwierdzam, że coraz bardziej podobają mi się sweterki z przedłużonym tyłem.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sweterek - taki jak lubię najbardziej - niby prosty, a z pazurkiem :) I coraz bardziej mi się podoba pomysł na przedłużany tył i śmiać mi się chce jak moda i podejście do niej bywają przewrotne - bo ja aż się rzędów skróconych nauczyłam, żeby robić dłuższy przód, który na mojej figurze zwykle wyglądał na krótszy niż tył;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mi też nie podoba się jak przód się podnosi, bo dłuższy tył nie znaczy że dzianina ma się brzydko rozciągać na biuscie i pokazywac brzuch.

      Usuń
  14. Bardzo fajny i na pewno bardzo praktyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mam tylko wrażenie, że zrobiłam trochę za wąskie rękawy.

      Usuń
  15. Wspaniały :-) Doskonały kolor i fason. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo piękny sweter, mój ulubiony kolor. Bardzo twarzowy i Świetnie w nim wyglądasz! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komplementy.

      Usuń
  17. Bardzo, bardzo piękny sweter, mój ulubiony kolor. Bardzo twarzowy i Świetnie w nim wyglądasz! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny sweter! Ślicznie w nim wyglądasz. Ja też zazwyczaj robię za duże swetry - robię niby dopasowane, a potem, w noszeniu rozciągają się... Ale ten jest całkiem całkiem.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, mi też się rozciągnął ten sweterek :-( ale tak naprawdę to po prostu zrobiłam za duży. Na mojej mamie leży doskonale, chociaż ona ma dużo większy biust ode mnie, niestety jej nie podoba się przedłużony tył.

      Usuń
  19. Piękny sweterek, przy tym uniwersalny. No i fantastyczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa dla mnie i dla mojego fotografa. bo zdjęcia to jego zasługa.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!