Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 marca 2010

Szal i prezencik jaki dostałam

Dzisiaj wrzucam fotki szala, o którym pisałam w sobotę.





Dane techniczne - włóczka Luna (kupiona oczywiście w zamotane.pl - prawie 3 motki, druty Addi 3,75 (zaszalałam i mam na bardzo długiej żyłce), kupione również w zamotane.pl



A na koniec najważniejsze. Dostałam dzisiaj przesyłkę a w niej prezencik przygotowany dla mnie przez Beatkę - Salamandrę.




Miałam jeszcze zdjęcie samej śliczniutkiej zawieszki, ale niechcący wyrzuciłam z komputera, a wcześniej skasowałam z aparatu, a teraz nie mam jak zrobić zdjęcia.
Beatko, bardzo dziękuję za prezenciki.


EDIT: zapomniałam dodać. Ten dom, który widać z mojego okna to miejsce, w którym urodziła się i mieszkała do 7 roku życia Maria Konopnicka.

14 komentarzy:

  1. jestem pod wrażaniem szala- jest piękny i prezentuje się okazale! a prezencik bardzo sympatyczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny,ale zaszalałaś.Mnie sie nigdy nie chce robic bodiury

    OdpowiedzUsuń
  3. szal cudowny!!! Dzieło sztuki!!! i jaki olbrzymi!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny szal!
    Prezent też śliczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szal.Ciekawe czy by się dało przerobić wzór na szydełko, ja nie drutowa jestem :(
    Prezenciki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ cudny szal, jaki ogromny...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda, właśnie nadrabiam zaległości na Twoim blogu, podziwiam Cię za zaradność, za to, że mimo mnóstwa obowiązków, pokazujesz takie piękne dzieła i nagle patrzę, a Ty narzekasz na siebie. Naprawdę, za dużo od siebie wymagasz, a to, że próbujesz różnych rzeczy, to tym bardziej jesteś dla mnie godna podziwu, bo ja się nie odważam, choć z szyciem, to co i rusz jakaś chętka mnie nachodzi, żeby jednak spróbować, ale ciągle odkładam na przyszłość. Szal jest piękny, delikatny i ma imponujący rozmiar, nieźle się napracowałaś - gratuluję! Pozdrawiam serdecznie, Ula

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się ,że upominek dotarł na czas :) A szal bardzo,bardzo ładny ...Pozdrawiam,salameandra

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, wielki szal.
    Życzę Tobie pogodnych, spokojnych Świąt i niech zajączek spełni Twoje marzenia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szal robi niesamowite wrażenie :)) Podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szal wyszedl wspaniale! Bardzo ciekawy kolor - taki przytulny, spokojny i... pyszny (no... czekoladowy). Pozdrawiam, i zycze milych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Qrcze ...jest piękny !
    Absolutnie niezwykły :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki on piękny! I ogromny!!!
    Jesteś bardzo pracowitą pszczółką, podziwiam.
    Ja ze swoim ciągle w lesie...
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny szal, tyle pracy... Ja robiłam sobie na zimę szal, tak długo go robiłam że skończyłam w Marcu ;-) A dziergałam codziennie ;-))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!