Szukaj na tym blogu

środa, 17 maja 2017

Coś nowego - WDiC

Coś nowego?



Brakuje mi chusty? 

Tak, brakuje mi chusty. Pomysł na całą serię mam już od ponad roku. Teraz postanowiłam wydziergać cieniutką z Malabrigo Lace w kolorze sałaty. Dwa motki lata już temu dostałam od Wioli. Można by powiedzieć, że to taka włóczka trumienna, bo  było mi "szkoda" coś z niej robić. Nic nie wydawało mi się wystarczająco dobre. Mam nadzieję, że tym razem mój pomysł spełni moje oczekiwania, a przede wszystkim, że dokończę jeszcze w tym roku. Szczególnie, że chusta ma być bardziej na taki wiosenno-letni sezon. 
Na razie poza decyzją i nabraniem 3 oczek nie poszłam dalej, bo znowu mam nadwyrężony nadgarstek, więc nie koniecznie ciągnie mnie do dziergania. 


A druga nowość?

 Zaczęłam czytać reportaż i to wojenny reportaż. A ja nie czytam reportaży, a do tego unikam trudnych, wojennych tematów. Ale koleżanka z pracy mnie namówiła i pożyczyła mi książkę. Na razie jest dobrze, ale i za daleko nie poszłam z czytaniem, więc jeszcze nie wiem, czy dam radę. 

A Wy? Co u Was słychać? Zapraszam Was na 



   

   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!