Szukaj na tym blogu

środa, 17 lutego 2016

Wspólne dzierganie i czytanie

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 

colorwork sleeves wip yarnalong

 

Nie zapomniałam o Wspólnym Dzierganiu i Czytaniu, ale jakoś mi ta środa pracowa coraz bardziej się wydłuża i wydłuża. Taka kumulacja wydarzeń w ten środkowy dzień tygodnia.

Wczoraj starałam się twardo skończyć drugi rękaw, ale oczy mi tak się zamykały, że po północy poszłam spać zostawiając jeszcze ze 2 lub 3 rządki niedokończone. Ale już za chwilę, już za chwileczkę zabieram się za przeliczanie oczek tułowia i nabieranie. Nie mogę już się doczekać tego tułowia, bo chcę wprowadzić trochę inne wzorki niż na rękawach i ciekawa jestem jak będzie wychodziło. 

Na Walentynki zrobiłam sobie sama prezent. Prawda jest taka, że nie lubię Walentynek, nie obchodzę tego dziwnego święta, ale skorzystałam z promocji w księgarni i podarowałam sobie "Wielką Magię" Elizabeth Gilbert. Czytam sobie powoli, sycę swoje zmysły. 

A teraz zapraszam Was na

 
   
   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!