Szukaj na tym blogu

środa, 10 lutego 2016

Wspólne dzierganie i czytania

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 

 

Po obfitym w czytaniu styczniu, w lutym już tak mi nie idzie. "Białą królo" czytam bardzo powoli, ale mam nadzieję, że do przyszłej środy uda mi się przeczytać całą. 

Kto oglądał film sprzed tygodnia (link powyżej) ten wie, że w różowym "holidejku" połączyłam już tułów z rękawami (dziergam od dołu) i niestety zostało mi tylko tyci tyci różowego Lace Drops. Szybko go zużyłam i już w czwartek nie miałam co robić. Postanowiłam zacząć kolejny sweterek z Dropsa tym razem z Alpaca Drops i jest to mój pierwszy sweterek Fair Isle i od razu robię i wymyślam wzór. Dlatego zaczęłam od rękawa, żeby mieć na początek taką "próbkę". Pierwszy rękaw skończyłam w niedziele (kto obserwuje mnie na instagramie i fejsie ten widział kilka odsłon rękawa), a wczoraj narzuciłam oczka na drugi rękaw, ale ponieważ pomyliłam się przy dodawaniu oczek będę musiała dzisiaj poprawić. Już nie mogę się doczekać pracy nad korpusem. 

A co u Was słychać? Zapraszam na



   

   

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!