Szukaj na tym blogu

środa, 13 maja 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 77


* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *


Jakiś szalony był ten  tydzień - w pracy organizowałam imprezę dla dzieciaków z konkursami, poza tym przeżyłam jednodniowy wypad do Warszawy w charakterze opiekuna wycieczki szkolnej. I z zaskoczeniem stwierdziłam dzisiaj, że to już środa, a ja mam cały dzień zajęty i piszę ten post między przewracaniem kotletów, bo za chwilę znowu wychodzę. 

Przeczytałam tylko kilka stron książki "Myśli i bogać się" (nawet kupiłam sobie wersję papierową, bo jakoś wciąż nie mogę się przyzwyczaić do e-booków), wyciągnęłam też "Klub miłośniczek czekolady", ale też nie zrobiłam zbyt wielkich postępów. Za to mój Julek wgryzł się w temat, ledwo udało mi się odratować książkę ;-)

I chyba odblokowałam druty, tzn. ręka dalej mnie boli, może ciut mniej, a może po prostu przestałam zwracać na to uwagę i całą sobotę i niedzielę, jak to mój mąż nazwał, katowałam rękę dziergając sweterek dla Judyty i prując, bo wciąż mi się zmieniała koncepcja, a w wolnych chwilach, gdy już miałam dość zmieniających się koncepcji, brałam do ręki sukienkę, w której też więcej pruję niż dziergam. Niby nie jestem perfekcjonistką, ale taką czuję presję, że wciąż jestem niezadowolona z tego co robię. W każdym bądź razie idzie do przodu, powoli, ale do przodu. 

A u Was co słychać? Zapraszam na 

   
     
   


   


   

PS. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!