Szukaj na tym blogu

środa, 20 maja 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 78

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *


Ech, jakoś nie mam czym się chwalić. Książka idzie powoli, dzierganie dość słabo. Potrzebuję jakichś czarów, bo inaczej jakoś blog mi całkiem się zamknie. Pewnie, gdyby nie grupka wiernych uczestniczek w środowych spotkaniach klubu WDiC, to i tego postu by pewnie nie było. 
Mam nadzieję, że u Was za to dzierganie i czytanie idzie pełną parą. Może jak polatam po blogach i zobaczę co działacie to energia mi powróci. 

Tak więc zapraszam Was na 






   


   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!