Szukaj na tym blogu

środa, 27 maja 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 79

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *


Dzisiaj nie ma dziergania, a same czytanie. Nie dziergam od ponad tygodnia, żeby w końcu ręce dać naprawdę odpocząć, wystrzegam się też operowania myszką komputerową (uczę się obsługi komputera lewą ręką), a także wszelkich innych czynności obciążających rękę typu noszenie ciężkich zakupów.  

A że jestem typem osoby, która łapie wiele srok za ogon, to teraz zaczynam wciąż to nowe książki. W chwili obecnej mam w "czytaniu" 6 pozycji. "Historia Impresjonizmu" to książka, której tytuł mówi wszystko. Jeszcze nie skończyłam Napoleona Hilla "Myśl i bogać się" oraz "The 100$ Startups", które czytam od kilku miesięcy, a już zaczęłam "Lifehacker. Jak żyć i  pracować z głową." autorstwa Adama Pash i Giny Trapani. Jest to książka autorów znanej strony Lifehacker. A czym jest lifehacking? To korzystanie z różnego rodzaju sprytnych rozwiązań, które mają ułatwiać i przyspieszać wykonywanie różnych czynności począwszy od obierania owoców a skończywszy na porządkowaniu poczty elektronicznej. Ja póki co skupiłam się na przeczytaniu pierwszego rozdziału poświęconego właśnie porządkowaniu poczty elektronicznej, tworzeniu przejrzystych folderów tak by korzystanie z pęczniejącej poczty było efektywne. Ta pozycja to akurat w moim przypadku książka - podręcznik bardziej, bo staram się czytać i na bieżąco wykonywać zalecane czynności. Następny rozdział będzie dotyczył porządków w komputerze. Tu też mam sporo grzeszków na sumieniu i muszę zadbać, by mój laptopik nie padł (a prawie 5 lat już ma).
A żeby nie było, że skupiam się na samych poradnikach, to zaczęłam czytać "Sekretny język kwiatów" i wtedy przypomniało mi się, że przecież nie skończyłam jeszcze czytać trzeciego tomu Trylogii Stulecia czyli "Krawędzi wieczności" Kena Folletta. 

A wkrótce mam nadzieję napisać parę słów o dwóch innych książkach, które przeczytałam w tym tygodniu. 

A teraz zapraszam Was na 





 
   


   

PS. Po tylu latach pisania bloga postanowiłam stworzyć newsletter. Będę wysyłała do osób, które zapiszą się takie prywatne liściki nie częściej niż raz w tygodniu i za każdym razem będę miała dla Was drobną niespodziankę. Pierwszy numer już w niedzielę. 

Zapisać się jest bardzo łatwo, wystarczy wpisać poniżej swój adres email oraz swoje imię, a następnie sprawdzić pocztę i potwierdzić chęć otrzymywania wiadomości ode mnie. 

Zapraszam Was serdecznie. 
 


PS2. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!