Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 października 2013

Laelia - w końcu/ at last

Jestem mistrzem odkładania na później, sweterek zrobiony już dawno, a zdjęcia... zawsze coś stawało na przeszkodzie, ale w końcu są.


Wzór Laelia autorstwa Hani Maciejewskiej znanej jako  Hada.
Pattern Laelia by Hanna Maciejewska 










Jak się bliżej przyjrzycie to zauważycie z pewnością, że w górnej części sweterka wzór różni się od dolnej, bo oczywiście na początku nie zauważyłam, że ażur jest dwustronny, tzn. robi się go na lewej i prawej stronie i z rozpędu robiłam tylko na prawej, a na lewej jak schodzi z drutu, dopiero po dojściu do pach zauważyłam swój błąd i stwierdziłam, że poprawiać nie będę.


Mój piesek strasznie chciał mi pomóc w robieniu zdjęć :-)

15 komentarzy:

  1. I słusznie! :) Po co skoro jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jest super! A "żołądki " w poprzednim poście - urocze!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ! Nie widać żadnej pomyłki:)Też sobie taki zrobię ,bo właśnie zakupiłam wzorek od Hady.
    Jakiej i ile włóczki użyłaś do tego cardigana?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglądacie :) I sweterek i Ty i piesek :) Ja to nawet nie zauważyłam błędu, dopóki nie przeczytałam o nim!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny sweterek. Bardzo podobają mi się zdjęcia - zgadzam się z Alex - cudnie wyglądacie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. o maaamo ! ... tyle oczek ? ... to robota tylko dla cierpliwych ♥
    piękny w formie , piękny w kolorze i w ogóle ... dobrze Cię znów widzieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek :) a piesio faktycznie pomógł w sesji, bo zdjęcia są bardzo naturalne :D
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widać żadnej pomyłki, mało tego, nawet jeśli jest, to w niczym nie przeszkadza :) Pięknie wykonałaś ten sweter. Brawo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek. W moim ulubionym kolorze.Wzór też mi się podoba.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!