Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 października 2013

Zakochana

To nie tytuł filmu ani książki, to stan w którym obecnie trwam i nie boję się głośno o tym powiedzieć.
Jestem ZAKOCHANA w październiku, w delikatnych promieniach słońca, w tajemniczej mgle, w złocistych liściach i rudych trawach. To moja pora roku, mój czas. Muszę się nim nacieszyć póki trwa.
Żałuję, że na dzisiejszy spacer nie wzięłam aparatu. Miałam przy sobie tylko telefon, a tak chciałam uchwycić te nieuchwytne barwy, światło, atmosferę.

A teraz pora na czwartkowe inspiracje.
Osobiście wystarczy mi piękna pogoda za oknem, nie potrzebuję jesiennych ozdobników w domu, ale może jak zmieni się pogoda na gorsze przydadzą się poprawiacze nastroju.

1.  Na początek coś z ulubionego bloga. Something form my favourite blog One Sheepish Girl
Szydełkowa plakietka Kocham jesień

2.  Poduszka z naszytymi liśćmi z filcu.  Reversible Fall Leaves Pillowcase Tutorial


 4. Ozdobny jesienny wianek. Easy Fall Wreath.
Znalazłam przy okazji fajną stronkę, gdzie pokazane jest jak robić różne wieńce, z kwiatów, liści, itd. LINK

 5. I jeszcze ubranko na jabłuszko. Apple cozy/ jacket knitting pattern
Wszystkie zdjęcia pochodzą z zalinkowanych stron.                     All photos come from linked pages.

6 komentarzy:

  1. Dzięki takim drobiazgom jesień jest jeszcze piękniejsza. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubranie na jabłuszko - totalnie bezcelowe ale jakie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak! Taką ZŁOTĄ jesień jeszcze można kochać, ale poczekaj jak przyjdzie listopad!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam najbardziej nie lubię okresu od lutego, bo u nas często i w kwietniu jeszcze jest brzydko i nie mogę doczekać się wiosny, bo to druga moja ulubiona pora roku.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!