Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 października 2013

Kocyk na jesienne chłody - inspiracje

Znając mój słomiany zapał na razie nawet się nie zabieram za dzierganie kocyków (ze 2 mam zaczęte i nie dokończone z braku weny i włóczki), ale co i rusz natrafiam na jakieś nowe cudne wzory, więc pokazuję mój top 5.

1. Ostatnie odkrycie - Squared Shades Throw
2. Chyba już nawet pokazywałam - jak nie tu to na fejsie Easy as Pie Blanket
3. Double Ten Stitch
Autorka powyższego kocyka to Frankie Brown, jej projekty są bardzo ciekawe i wszystkie za free - tyle, że trzeba sobie choć trochę radzić z angielskim.

4. A teraz coś szydełkiem i po polsku - kocyk w serduszka cz1.  i cz 2.
5. I ostatnia, co nie znaczy, że najgorsza moja propozycja Woven Blanket. To fantastyczny pomysł i nawet jeśli nie rozumiemy za bardzo opisu po szwedzku :-) lub angielsku to obrazki powiedzą wszystko. To nie jest tkany kocyk jakby wskazywała jego nazwa, a wydziergany szydełkiem.
 Wszystkie zdjęcia pochodzą z zalinkowanych stron.
All photos come from linked pages.

PS. Dzisiaj skończyłam biografię L.M.Montgomery, nawet nie przypuszczałam, że pochłonę całą biografię w ciągu 3 dni. W każdym bądź razie stanęło na tym, że mam już Emilkę z Księżycowego Nowiu i zamierzam ją przeczytać, mam też wielką ochotę przeczytać Błękitny zamek i wrócić do całej serii o Ani. 


14 komentarzy:

  1. 1,2 i 4 mnie zauroczyły! Ten 4 gdyby nie brak czasu powstałby na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Emilkę, mam w domu wszystkie części:) To przez nią nie mogłam przez długi czas przekonać się do Ani:) Kocyki fajne, ja nie robię, ale też zbieram ich wzory....

    OdpowiedzUsuń
  3. Biografii nie czytałam ale Emilka i Ania co jakiś czas zostają wyciągnięte z szafki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie Anie, niektóre 2 razy:), wszystkie Emilki...uwielbiam, przeczytałam też "Błękitny Zamek" :)) kocyk z serduszkami mój nr1:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Easy pie...boski! Ksiązki L.M.Montgomery czytam pasjami..może rzeczywiście przyszedł czas na biografię? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze wydawało mi się, że Ania to lektura dla dorastających panienek, a przeczytałam ją już jako całkiem dorosła kobieta i to z wielką przyjemnością.

    Kocyk serduszkowy byłby w zasięgu moich możliwości, dzięki za wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwójka jest najlepsza! Zapisuję sobie do "must have" :) Dzięki wielkie! Bardzo lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe projekty.
    Całkiem przypadkiem, niedawno, odkryłam na nowo LM Montgomery. Przeczytałam na nowo "Błękitny zamek" własnie i całą serię o Emilce. Nawet zabiorę się za Anię. A na półce czeka niedawno kupiona książka "Ania z Wyspy Księcia Edwarda", podobno "must read" dla wielbicielek Ani.

    pozdrawiam

    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Ania z Wyspy Księcia Edwarda to o tym co dzieło się za Anią zanim trafiła na Zielone Wzgórze? To pewnie muszę przeczytać. A czytasz to swoim córkom?

      Usuń
  9. Piękne rzeczy robisz i z przyjemnością zostaję u Ciebie na dłużej :)
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne inspiracje, ale raczej nie mam dla kogo robić kocyków?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!