Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 października 2013

Biżuteria szydełkiem - inspiracje

Nosicie biżuterię z włóczki? Bo na drutach i szydełkiem można robić z koralików i z drutu, ale mi chodzi o taką najprawdziwszą włóczkową biżuterię. Robicie? Nosicie?

Ja nie noszę biżuterii prawie w ogóle, najczęściej o niej nie pamiętam, ale w necie co jakiś czas wpadają w oczy takie piękności, że aż się chce mieć.

Tym razem zdjęcia bez instrukcji, a nawet bez linków do stron, bo w większości znalezione na pinterest.
Pierścioneczki dla panieneczki:




I jeden z tutorialem - Grandma Rosie Ring
 To niesamowite, ale druty wysiadają przy tych szydełkowych cudeńkach.

Niesamowite jest też to, że ja wysiadam przy tym co dzieje się w mediach, w polityce - w sprawie 6-latków w szkole, w sprawie nacjonalizacji naszych pieniędzy z OFE i w kilku innych sprawach. Lepiej jednak jak wrócę do robótek.

7 komentarzy:

  1. jakie tez piękne pierścioneczki
    jak ty to dokładnie zrobiłaś brawo
    a to takie maleństwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, napisałam, że zdjęcia znalezione na pinterest, to nie moje prace tylko inspiracje.

      Usuń
  2. pierścionki super, ale raczej dla dziewczynek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robótki to nasza bezpieczna strefa ...a że interesujemy się wszystkim co się dzieje wokół nas to jesteśmy w takiej niewygodnej pozycji ... coś jakbyśmy jechali śląskim tramwajem, stojąc na jednej nodze,z pełnymi siatkami zakupów bez możliwości złapania rurki ;))) ...ale zadowoleni, że jednak zmierzamy w odpowiednim kierunku .... ot, pofilozofowałam :)
    Pierścioneczki urocze♥

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!