Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 października 2012

Jesienne dekoracje - tutoriale z sieci

Jestem na nogach od 5 rano, a do pracy idę dopiero na 12-tą . A wszystko za sprawą psa, niestety.
Wyprawiłam rodzinkę do szkół i teraz mam chwilkę dla siebie i na ulubione hobby :-)

Dzisiaj kilka pomysłów na dekoracje jesienne.

                                               1. Na początek DYNIE od pomysłowej Alizee
 
3. Wianek na drzwi - trochę szmatek, ale również wiklina i papier.
4. I girlanda z jabłuszek - wg tego samego pomysłu można zrobic podkładki pod kubek.
Wszystkie zdjęcia pochodzą z zalinkowanych blogów. All photos come from linked blogs.

Bardzo serdecznie dziękuję, że zaglądacie i komentujecie.

Życzę miłego poniedziałku.

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy !!! Ja jednak pozostanę na razie przy frywolitkach i drutach. A'propos chusty, którą miałam już zacząć..., jeszcze nie zaczęłam jednak, bo stwierdziłam, że muszę sobie kupić inną wełenkę! Po rozmowie na temat Moni na razie jest jako tako, zobaczymy na jak długo....?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy chuście Danielle mohair raczej się nie sprawdza. Próbowałam robic z moherku i zużyłam 3 motki co dało ok 1000 metrów i nie wystarczyło mi na cały wzór. Szukaj wełenki typu lace co będzie miała w 100 gramowym motku ok. 800 metrów.

      Usuń
  2. o te dynie sliczniusie, tylko trzeba umieć szyć:) tylko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie proste wzory to można spróbowac ręcznie, a nie wmówisz mi, że nie umiesz przyszyc guzika, a skoro umiesz przyszyc guzik to i taka jedną dynię można uszyc:-)

      Usuń
  3. Fajne. Szczególnie te jabłka co mogą być podkładkami mi się podobają. Dynie też super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne decoracje:)Fajne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam chustę, nabrałam 9 oczek, zaczęłam robić 1-y rząd zgodnie ze schematem i coś mi się nie zgadza.W schemacie jest : 3 oczka prawe,narzut, narzut,oczko środkowe narzut,narzut i 3 oczka prawe, i zostały mi 3 oczka i co z nimi????? Jak znajdziesz chwilkę, przejrzyj schemat, może ja czegoś nie rozumiem :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuta - pusta kratka oznacza oczko prawe (oczywiście zapomniałam o tym napisac w schemacie. Tak więc są 3 prawe, narzut, prawe, narzut, o. środkowe, narzut, prawe, narzut i 3 prawe.

      Usuń
  6. dzięki serdeczne już zabieram się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!