Szukaj na tym blogu

środa, 3 października 2012

Czapeczka Moi et toi

Czapkę, o której pisałam w niedzielę skończyłam jeszcze tego samego dnia, miałam sobie zrobic fajną sesję, ale nic nie da rady ukryc cieni pod oczami, więc zdjęcia takie sobie. Poza tym w dzień nie zdążyłam zrobic zdjęc, a przy sztucznym świetle to już nie to samo. Do zdjęc oczywiście Judytka też chętnie pozowała.
Ja trochę mniej chętnie
Na tym zdjęciu widac jak wykończona jest czapeczka.
A tak wyglądam jak się śmieję.

Czapka zrobiona na drutach 4,5 mm (ściągacz) oraz 5,oo mm cała reszta. Włóczka to chyba Charisma - pozostałości po sweterku zrobionym 2 lata temu.
Wzór Moi et toi autorstwa Kasi z J'adore knitting

24 komentarze:

  1. Wyszła bardzo twarzowa, do tego ma, fantastyczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. I pięknie wyglądasz jak się śmiejesz! Naprawdę fajna czapa! Bardzo podobają mi się projekty Kasi, szczególnie te maluśkie sweterki, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mi też podobają się jej sweterki. I dziękuję za komplement.

      Usuń
  3. Fajnie wygląda ta czapka :) A jak Ci ładnie w niej:)))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że będę w niej chodzic:-)

      Usuń
  4. Czapeczka wyszla Ci super i fajnie w niej wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczka jest bardzo ładna i ładnie w niej obu paniom:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar jeszcze wydziergac taką dla Judyty, tylko w bardziej JEJ kolorach - różu lub fiolecie.

      Usuń
  6. Co tam czapeczka, uśmiech piękny, tylko dlaczego zamknęłaś oczy???!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czapka :-)
    Zgadzam się z dziewczynami - ślicznie wyglądasz i w czapce i z uśmiechem :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna czapeczka. Mam pytanie, widziałam, że robiła Pani i inne czapeczki wg wzorów tej autorki. bardzo mi sie podoba czapeczka Nantaise. Nie moge rozszyfrować wzoru na 10 oczek. Może robiła ją też Pani? Jesli tak, to czy mogłabym prosić o pomoc? Jestem słaba we wzorach rozpisanych w skrótach. Będę bardzo wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprościej by było spytac autorkę, ale może ona rzeczywiście mocno ostatnio zajęta bliźniakami.
      Tak więc proszę do mnie napisac na maila: makneta@gmail.com w sprawie tej czapki.
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Obie ślicznie wyglądacie w czapeczce:) Śliczności:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Naprawdę muszę taką wydziergac Judycie, żeby mi nie podprowadzała mojej :-)

      Usuń
  10. Musze przyznac ze ta czapka wyszla swietnie a i kolor mi sie podoba..pozdrawiam milo i kradne czapke dla siebie..buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Już dawno nie widziałam tak pięknego uśmiechu :O)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!