Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 8 października 2012

Czapki dla dzieci - tutoriale z sieci

Od kilku lat obserwuję

   
 
 
Zabawa polega na szyciu każdego dnia w tym tygodniu jakiegoś ciuszka dla dzieci
(można pracowac przez cały tydzień nad 1 rzeczą, ale codziennie po trochu)
i chwaleniu się na grupie Elsie Marley  


Tylko jeszcze się trzeba zapisac TUTAJ

 I jeszcze nigdy mi nie udało się wziąc w tym udziału. 
Tym razem też nie miała zamiaru brac udziału, bo na ten tydzień planowała
pobyt w zupełnie innym miejscu, 
z dala od dzieci, komputera i maszyny do szycia.
 
Ponieważ jednak moje plany zostały przesunięte o tydzień 
to postanowiłam spróbowac.
Chociaż nie wiem czy czasu mi wystarczy i siły. 
 

 
Ale dzisiaj przynajmniej wybiorę pierwszy wzór i poszukam szmatek.
Postanowiłam zacząc od czegoś łatwego - czapki na jesień.
 
A o to kilka tutoriali, które mi się podoba już od jakiegoś czasu.
Czapka dla chłopaka 
 
 I wersja z polaru
Jeszcze jedna z polaru




(ta ostatnia to bardziej dla mamusi :--)


Bardzo serdecznie Wam dziękuję za życzenia pod wczorajszym wpisem. 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia.

7 komentarzy:

  1. No to już sobie poszyłam:)Nitka w chuście mi się skończyła na 133 rzędzie!:( a teraz wyjeżdżam i do niedzieli muszę się rozstać z drutami ...łe.....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sliczne czapki! Ta pierwsza w wersji z polaru jest przecdowna - choc i ta wersja chlopieca tez zwrocila moja uwage. Trzymam kciuki! Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ta z polaru w wersji dla dziewczynki jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te polarowe mi się najbardziej podobają. Chociaż wszystkie propozycje fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapusie przepiękne, ale nie ukrywam, że z niecierpliwością czekam na ostatnią część chusty. Pozdrawiam, H. Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  6. Modele wybrane przez ciebie są niezwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, że masz czas na udział w takich przedsięwzięciach.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!