Szukaj na tym blogu

środa, 29 stycznia 2014

Wspólne dzierganie i czytanie 10

*Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.
Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.
Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie.*


W tym tygodniu czytam "1Q84" Murakamiego, właściwie zostało mi jakieś 20 stron 3 tomu. Nie mogłam się oderwać od czytania / słuchania, szczególnie pierwszego tomu, później napięcie związane z przymusem przeczytania stopniowo malało, ale wciąż ciekawi mnie zakończenie. 

Udało mi się skończyć zimowy sweter, ten w paski (zdjęcie mam nadzieję jutro), ten z wrabianym wzorem musi jeszcze trochę poczekać na rękawy.
Zrobiłam trochę chusty w paski, ale wciąż jeszcze myślę nad zakończeniem i na razie myślenie zostawiłam na później.
Zaczęłam też mitenki do kompletu "prezentowego". 
I udało mi się też wydziergać piramidę do opierania mojego Kindla z resztek włóczki swetrowej. 




A wy co porabiacie w tym tygodniu? Co czytacie, dziergacie, szydełkujecie, szyjecie, kraftujecie?




27 komentarzy:

  1. Potrzeba matką wynalazku. Pomysłowa ta piramida do podpierania Kindla. Pozdrawiam Hardaska

    OdpowiedzUsuń
  2. piramidka rewelacja,. Oj dzieje sie u ciebie dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dzieje się dzieję, ale pewnie już nie długo, bo 10.02 wracam do pracy i będę musiała przystopować trochę.

      Usuń
  3. Super ta piramidka. Też mam na taką ochotę. W sieci widziałam uszytą z materiału, ale Twoja dziergana jest lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie widziałam tych z materiału. A moja piramida wyszła bardzo duża, chyba większa niż robiona przez autorkę wzoru.

      Usuń
  4. Świetna - dołączam do reszty! :) Miałam tego audiobooka w ręku w zeszłym tygodniu i... odłożyłam go jednak, bo pamiętam, jak próbowałam przebrnąć przez coś innego tego autora i jak się nie udało... :( Odłożyłam na rzecz Pilcha, przez którego i tak nie przebrnęłam... :( Jak będę następnym razem, poszukam zachęcona Twoim postem, może jeszcze będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam Murakamiego, bo mi zupełnie nie pasował, ale natknęłam się na jego opowiadania"Wszystkie boże dzieci tańczą" i spodobało mi się, choć nie przepadam za opowiadaniami.

      Usuń
    2. Trzeba zacząć od Norwegian Wood, to nietypowy Murakami, a bardzo mi się podoba język powieści. 1Q84 to też powieść o miłości, chociaż trochę poplątana. W planach mam "O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu", "Kroniki ptaka nakręcacza" i "Przygodę z owcą", bo akurat te mam. Ale chwilowo muszę odpocząć od pana M.

      Usuń
    3. Właśnie słyszałam, że na początek "Norwegian..." ale póki co, muszę skończyć to co zaczęłam ;)

      Usuń
  5. A mogę spytać kto czyta tego Murakamiego? jakiś znany aktor? ciekawa jestem tych audiobooków, ale chyba pozostanę przy tradycyjnym choć często elektronicznym czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Murakamiego czytają Maria Seweryn i Piotr Grabowski (grał w rozlewisku męża Gosi, o ile oglądałaś serial) W formie audiobook miałam tylko 2 tom, 1 i 3 czytałam w komputerze.

      Usuń
  6. piramidka jest świetna!!!! nigdy nie widziałam niczego podobnego - co najwyżej stopery do drzwi - tutaj tak popularne. ten paseczkowany szaro-biały udzierg niezmiennie mnie zachwyca!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. podpinam się do wyzwania :)
    http://szoszonka.blogspot.com/2014/01/srodowe-wspolne-dzierganie-i-czytanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A co za włóczka ta na mitenkach? Podoba mi się kolor. I czekam na chustę więc wymyślaj troszkę szybciej, co:)) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mitenkach to zwykły akryl, Red Heart Detroit. A chusta jakoś powoli idzie, gdzieś mi koncepcje wędrują w różne strony i zawędrować do głowy nie chcą.

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł z tym wełnianym stojaczkiem! Piękne szarości u Ciebie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta piramida-podpórka-- świetny pomysł
    Ciepło pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do zabawy :-) http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ja moge sie jeszcze przylaczyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze :-)
      Wystarczy zrobić wpis u siebie na blogu i dodać link ze zdjęciem do tego wpisu pod tym wpisem lub pod tym który ukaże się w najbliższą środę :-)

      Usuń
  14. Witaj super zabawa mogę jeszcze dołączyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dołączyć zawsze można, tylko trzeba dodawać zdjęcia w aktualnym tygodniu. Ostatni wpis z wspólnym dzierganiem jest z 26 lutego i tam trzeba dodać zdjęcie z linkiem, albo poczekać do środy i wtedy dodać. Zapraszam serdecznie.

      Usuń
  15. Witam, można jeszcze? :)

    http://homeandpretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!