Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 stycznia 2014

Ktoś chętny?

Na przetestowanie moich wzorków?

Jestem trochę do tyłu, ale poszukuję wciąż osób, które chciałyby przetestować ten komplet:


Trochę mi zajęło odtwarzanie tego wzoru, ale mam nadzieję, że w końcu jest gotowy.

A może ktoś chętny na wydzierganie prezentowego kompletu?


Jeśli macie ochotę to piszcie najlepiej na makneta @ gmail.com

A tak w ogóle to bloger zaczyna mnie wnerwiać. Ciągle albo nie mogę się dostać od zaplecza do bloga, bo widnieje komunikat: Ups, błąd- czy coś w ten deseń, albo nie mogę opublikować postu, bo też jakieś błędy się pojawiają. A jak już opublikuję to nie jest widoczny w czytnikach. Ale co tam nie będę psuć sobie humoru takimi drobiazgami.

Dobranoc i do jutra przy książce i robótce!!!


4 komentarze:

  1. Dzień dobry:)Dla mnie leniwca to zbyt duże projekty:)zeszło by mi się rok na jeden:)Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka to chyba nie jest aż takie wielkie wyzwanie :-) Ale nie ma sprawy.

      Usuń
  2. A ja już wcześniej miałam ogromną ochotę na przetestowanie wzoru na tą cudną chustę, tylko bałam się że mogę się w terminie nie wyrobić - ale podejmę wyzwanie bo jest przesuper

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!