Szukaj na tym blogu

środa, 4 kwietnia 2012

Dzień 4 w mojej torebce

Nie tak dawno na imprezce z okazji 40stki znajomej, kobitki zaczęły wyciągac oryginalne rzeczy, które mają w torebkach. Gdy ja wyciągnęłam nożyczki, padło pytanie: To jaki ty kurna masz zawód? A przecież nożyczki w torebce to nic dziwnego ;-)

I jeszcze zbiorowe zdjęcie tego co mam w torebce (przy okazji wyjęłam perełki, których mam zamiar użyc do dekoracji ciast/ciasteczek wielkanocnych)

A to zdjęcie zrobiłam dzisiaj 4 kwietnia.

To widok z mojego okna na dawną łaźnie miejska - od 1974 roku nieczynną.

15 komentarzy:

  1. Chyba zamiast jajka swiecic trzeba bedzie choinke ubrac.cos niesamowitego..taka zima u Ciebie, a w torebce sporo nosisz,,Pozdrawiam milo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko,jaka okropna zima u Ciebie!Współczuję ale może długo nie potrwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonka, dopiero dziś po południu zaczęło śnieżyc, ale tak wielkich płatków to chyba przez całą zimę nie było. Gdyby nie to, że to niby ma to byc już wiosna, to nawet byłoby przyjemnie.

      Usuń
  3. Nie do uwierzenia . U mnie po 17 była pierwsza burza. Cały dzień był ciepły i słoneczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz zime za oknem ;)) u mnie taka była kilka dni temu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie zima wrocila.U mnie slonecznie chociaz wietrznie i bylo dzisiaj tylko +9. Burze to juz przezylam w marcu ale to nie bylo znowu takie dziwne skoro przez 2 tygodnie byly upaly po 27 stopni na plusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiewiórko, nie zazdroszczę upałów, ale ciepełkiem mogłabyś się trochę podzielic ;-)

      Usuń
  6. w torebce masz same skarby i w dodatku wszystkie to tzw. "przydasie" ;) no i pogodę masz przedziwną, u mnie szaro i zimno ale na szczęście bez śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez nosze nożyczki w torebce :-) I mnóstwo innych dziwnych rzeczy. W porównaniu z moją torebką, to w swojej masz idealny porządek ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty, przynajmniej miałam powód, żeby zrobic porządki i wyrzucic masę paragonów i innych świstków.

      Usuń
  8. Najbardziej intrygujące jak dla mnie są kości do gry ;p A pogoda u mnie to cały czas w kratkę. Jednego dnia wiosennie i ciepło, drugiego jesiennie i wietrznie. Dokładnie jak w przysłowiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, w teczce, którą również widac na zdjęciu mam wydrukowane plansze do gry w Węże i drabiny i używam ich na lekcjach do powtórek słownictwa.

      Usuń
  9. Przyszło mi na myśl takie powiedzenie : Pokaż mi co masz w torebce , a powiem Ci kim jesteś. I chyba całkiem trafne, bo wiele można powiedzieć o kobiecie, poznając zawartość jej torebki. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu mnie ty zaintrygowałaś, jestem ciekawa co możesz powiedziec o mnie.

      Usuń
  10. Nożyczki to zwykła rzecz przecież :))

    Ja to ostatnio w ogóle miałam torbę (bo torebki są za małe dla mnie), w której była taka długa, wąska kieszeń na zasuwak - IDEALNA na szydełka.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!