Szukaj na tym blogu

środa, 30 listopada 2016

Przygotowanie do sezony bożonarodzeniowego - wdic

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *
  

Czytam, a tak naprawdę to dopiero zaczęłam czytać "Zdrowie na talerzu". Mam nadzieję, że pomoże mi ta książka trochę się ogarnąć i zmotywować do odpowiedniej diety. Niby wiem co mi najbardziej służy, a co nie, ale jakoś tak ostatnio znowu popłynęłam i pewnie dlatego też nękają mnie przeziębienia i co jakiś czas łapię dużo gorszą formę. A przed Świętami to najbardziej przydaje się taka dodatkowa motywacja i mam nadzieję, że ta książka będzie takim motywatorem.
Na druty zaś wskoczyła biała włóczka niewiadomego pochodzenia i zaczęłam robić coś. Pewnie nie trudno zgadnąć co robię. Oczywiście Mikołajową czapkę. W ten weekend będę w Toruniu na biegu Świętych Mikołajów i pomyślałam, że przyda się taki akcencik. 
A co u Was słychać? Zapraszam Was na 

   


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!