Szukaj na tym blogu

środa, 6 lipca 2016

WDiC - czytam, dziergam i maluję

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.


Bardzo też lubię zaglądać na wasze blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.


Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *






Tylko co wróciłam z wycieczki, a już następna długo przeze mnie wyczekiwana atrakcja  zajmuje mój czas, serce i umysł. Wprawdzie w tym roku nie mogę w pełni korzystać z pleneru malarskiego od rana do wieczora, ale i tak bardzo mnie cieszy i mam nadzieję, że uda mi się popsuć nie jeden obraz. 

Stąd też lektura, którą wam pokazuję - czasopismo pt. "Artysta i sztuka", czyli magazyn dla artystów, kolekcjonerów i miłośników sztuki stworzony z udziałem artystów. I oczywiście musiałam stworzyć specjalnie na tę okazję widoczny na zdjęciu bukiet.

Przeczytałam też krótką książeczkę Zygmunta Broniarka "Jak nauczyłem się ośmiu języków". W skrócie można napisać, że pan Zygmunt nauczył się owych języków na pamięć. Żadnego hokus pokus, na które liczy prawie każdy kto musi lub chce znać jakikolwiek język obcy.

Miałam też trochę czasu (wszystko przez upadek z roweru i mniejszą aktywność fizyczną) na dzierganie. I moje wdzianko się powiększa z dnia na dzień, oby tylko włóczki mi nie zabrakło. Chcę pochodzić w owym sweterku jeszcze w tym sezonie. 

A teraz zapraszam Was na 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!