Szukaj na tym blogu

sobota, 23 lipca 2016

Lniany sweter. I linkowe party u Maknety.

Zapomniało mi się, że dziś jest sobota. 
W wakacje każdy dzień tygodnia jest taki sam. 
Nie żeby każdy był nudny, ale każdy jest tak samo ważny. I poniedziałek i piątek, i niedziela i oczywiście sobota są dniami wolności, niespiesznego wstawania, oddawania się drobnym przyjemnością od rana do wieczora. 

Na szczęście tuż przed popołudniowym spacerkiem przypomniało mi się, że dziś sobota i założyłam nowy sweterek oraz zmolestowałam męża by wziął aparat. 

O to wyniki naszej współpracy.

lniany sweter na lato



Bluzeczka została zrobiona z włóczki lnianej PuroLino na drutach 4,00mm.

sweterek z dłuższym tyłem

Zużyłam po 4 motki (no nie całe) każdego z dwóch kolorów.

linkowe party u maknety

Robiłam ją swoją metodą kombinowaną, która bardzo mi się wciąż podoba.

maknetaknits

Na spacerze poobiednim byliśmy z Julkiem, więc i on oczywiście jest na zdjęciach.

knitting

Zrobiliśmy sobie kilka zdjęć przy sztuce.

druty maknety

sweter na drutach

Niedawno zostałam zapytana, czy Julek też biega.  Odpowiedź jest jedna: NIE. Na samą propozycję odwraca się na przeciwną stronę, a jak już matka się uprze by przyspieszyć choć na chwilę, zapiera się nogami jak osiołek.

blog maknety

Kocham lato, nawet takie kapryśne jak w tym roku.

slowlife, radość życia

druty maknety

Pozdrawiam Was serdecznie 


lniany sweter na drutach

sweter lniany

I jeśli macie ochotę podzielić się linkiem do ciekawego artykułu na swoim blogu, to serdecznie zapraszam na 






   

   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!