Szukaj na tym blogu

środa, 30 grudnia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 

makneta zielony sweterek, brązowe wdzianko

 

To już ostatnia środa w tym roku. 

A ja próbuję uporać się ze sweterkiem, który zaczęłam dokładnie 1 stycznia. To ten zielony. Zostało mi niby niewiele, bo tylko plisa. Problem tylko w tym, że ta plisa mam mieć jakieś 20 albo nawet może i 30 cm szerokości i ma biec wzdłuż obu przodów i tyłu. A drutki mają tylko 2,75mm. Tak więc nie wiem czy 2 dni wystarczą. 

Aby nie przemęczać dłoni cieniutkimi drutami oraz dlatego, że na nasze ostatnie spotkanie dziewiarskie nie miałam czego wziąć to zaczęłam kolejne wdzianko. Tym razem na drutach 6,00 mm i robię je wg opisu z bloga Sposoby na Dziergawki. Bardzo  mi się spodobały wdzianka Renaty i produkuję już drugie (pierwszego kawałek pokazywałam w zeszłym tygodniu, ale tamte jest zszywane, bo nie miałam aż tak grubych drutów z żyłką).

Do tego kończę książkę "Człowiek nietoperz" Jo Nesbo. Jakoś średnio mi szło, tak naprawdę ciekawie zaczęło się robić w 3 części, ale nie na tyle by zarywać noce z powodu książki. Co innego zarywać je z powodu wyżej wspomnianego swetra, bo do miejsca połączenia tułowia z rękawami musiałam  pruć 3 razy i zaczynać od nowa

I jeszcze małe podsumowanie przeczytanych książek w 2015 roku. Taką listę staram się prowadzić w tym roku sumiennie i można ją znaleźć na pasku górnym pod hasłem WDiC.

1. "Ciemne sekrety" Michale Hjorth i Hans Rosenfeldt (książkowe wyzwanie w 2015 - ma dwóch autorów 1/29)
2. "Światło na śniegu" Anita Shreve (wyzwanie 12 książek na 2015 rok -1/12)
3. "Echa" Danielle Steel (książkowe wyzwanie w 2015 - jedno słowo w tytule 2/29)
4. "The Book Thief" (Złodziejka książek) Markus Zusak - audiobook (książkowe wyzwanie w 2015 - dzieje się w czasie wojny 3/29)
5. "North and South" (Północ i południe) Elizabeth Gaskell - audiobook (książkowe wyzwanie w 2015 roku 4/29 - ma więcej niż sto lat 3/29)
6. "Bokserka" Plebanek
7. "Trylogia stulecia tom I: Upadek gigantów" Ken Follett
8. "Trylogia stulecia tom II: Zima świata" Ken Follett
9. "Harry Potter and the Philosopher's Stone" (audiobook) (wyzwanie książkowe w 2015 roku 5/29- w języku angielskim)
10. "Harry Potter and the Chamber of Secrets" (audiobook)
11. "Harry Potter and the Prisoner of Azkaban" (audiobook)
12. "Harry Potter and the Goblet of Fire" (audiobook)
13. Paul R. Scheele "Czytanie fotograficzne" (książkowe wyzwanie w 2015 roku - poradnik 6/29)
14. Ashton Lee "Wiśniowy Klub Książki" (  wyzwanie 12 książek na 2015 rok - 2/12,
książkowe wyzwanie w 2015 roku - główny bohater ma imię na tę samą literę co ja 7/29)
15. Louise Shaffer "Szczęśliwy traf" ( książkowe wyzwanie w 2015 roku - akcja nie dzieje się w Europie 8/29)
16. "Harry Potter and the Order of Phoenix" (audiobook)
17. "Gra na cudzym boisku" Aleksandra Marinina
18. "Harry Potter and the Half Blood Prince" (audiobook)
19. "Harry Potter and the Deathly Hallows" (audiobook)
20. "Skrawki życia" Debbie Macomber
21.  "Stowarzyszenie umarłych poetów" N.H. Kleinbaum (wyzwanie 12 książek na 2015 rok - 3/12)
22. Marie Kondo "Magia sprzątania"
23. "Trylogia stulecia tom III: Krawędź wieczności" Ken Follett (książkowe wyzwanie w 2015 roku - historyczna lub polityczne 9/29)
24. Vanessa Diffenbaugh "Sekretny język kwiatów" (wyzwanie 12 książek na 2015 rok - 4/12 oraz książkowe wyzwanie w 2015 roku - autorem jest kobieta - 10/29)
25. Simon Montefiore "Saszeńka" (wyzwanie 12 książek na 2015 rok - 5/12 oraz książkowe wyzwanie w 2015 roku -  przeczytana w jeden weekend 11/29)
26. Donna Tartt "Szczygieł" (książkowe wyzwanie w 2015 roku - więcej niż 225 stron 12/29) 
27. Nora Roberts "Lilah. Suzanna" ( książkowe wyzwanie w 2015 roku - typowy romans 13/29)
28. Camilla Lackberg "Pogromca lwów" (książkowe wyzwanie w 2015 - ponad 225 stron)
29. Iwona Kienzler "Maria Konopnicka. Rozwydrzona bezbożnica' (książkowe wyzwanie w 2015 roku - w tytule jest imię 14/29)
30. Carlos Ruiz Zafon "Cień wiatru" (książkowe wyzwanie w 2015 roku- autorem jest mężczyzna 15/29)
31. Joantan Safran Foer "Strasznie głośno, niesamowicie blisko"
32. Monika Szwaja "Jestem nudziarą"
33. Katarzyna Michalak "Rok w Poziomce"
34. Roma Ligocka "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku"
35. Brian Tracy "No excuses" (audiobook)
36. Brian Tracy "Eat that frog" (audiobook)
37. Julia Cameron "Droga Artysty" (ciągły proces, bo wciąż do niej wracam)      
38. Beata Sadowska "I jak tu nie biegać" (książkowe wydzwanie w 2015 - zaczęłam kiedyś czytać a nie skończyłam 16/29)
39.  Halfdan W. Freihhow "Drogi Gabrielu. List"  (książkowe wyzwanie w 2015 - epistolarna 17/29)
40. Stephanie Shirley "Let IT Go - The Memoirs of Dame Stephanie Shirley"
41. Melanie Benjamin "Żona lotnika. Kobieta, która podbiła niebo"
42.  Ewa Stec "Klub Matek Swatek. Operacja: Londyn"
43. Jodi Picoult "Karuzela uczuć"  

44.  Jo Nesbo "Człowiek nietoperz"
45.  Leanne Ely "Umiarkowana dieta Paleo" 

Jeśli ktoś śledzi moje co środowe wpisy i przejrzy teraz listę to na pewno zauważy, że sporo książek pojawiło się w środy, a nie ma ich na liście. Chyba to już leży w moich charakterze, że nie tylko w robótkach mam co rusz nowe UFO-ki i nie tylko mam kilka robótek zaczętych, tak samo jest z książkami.    

A teraz zapraszam Was na 

 


   
   

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!