Szukaj na tym blogu

środa, 16 grudnia 2015

Wspólne dzierganie i czytanie

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. * 

sweterek na drutach, zielony, książka Władczyni rzek Philippa Gregory

 

Witajcie serdecznie. 

Znowu środa.

I znowu grudzień. Grudniowe środy są trudne. Tzn. jak obserwuję większość osób pochłoniętych jest porządkami i przygotowaniami do świąt i nie ma czasu na czytanie, dzierganie i blogowanie. 

Ale ja jestem ;-) I kilka stałych uczestniczek zabawy też jest

Co u mnie?

Zaczynam nową książkę - to "Władczyni rzek" Philippy Gregory. Postanowiłam spróbować. Nie bardzo do tej pory lubiłam powieści historyczne jeśli ich fabuła miała miejsce przed początkiem XX wieku. Zupełnie nie wiem dlaczego? Może nie trafiłam na swojego autora? Zobaczymy jak będzie tym razem. 

A w dzierganiu powoli przybywa sweterka, wciąż drugi rękaw. Nie wiem czy w takim tempie dokończę do świąt.   

A co u Was słych? Zapraszam na 

i tutaj na blogu i na fejsbuku.

 

 
   
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!