Szukaj na tym blogu

środa, 2 września 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 93

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *

 

Czy Wam też tak ciężko wrócić po urlopie do pracy? Drugi dzień dopiero i drugi dzień boli mnie głowa, tak że muszę łykać dropsy. 

Ale w końcu skończyłam czytać "Strasznie głośno, niesamowicie blisko" i muszę przyznać, że chociaż nie powaliła mnie ona na kolana tak jak np. "Szczygieł" czy też "Złodziejka książek", ani nie zachwyciła  tak jak "Cień wiatru" to czytało się dość przyjemnie pomimo trudnego tematu: Jak pogodzić się ze stratą, ze śmiercią najbliższej osoby? 

Koniec urlopu i czas na lżejsze lektury, mimo że z mojej listy opasłych tomów na lato przeczytałam tylko 4. Sięgnęłam po "Jestem nudziarą" i chociaż na początku język mnie drażnił i forma "pamiętnika" mnie mierziła, to chyba jednak dam się skusić i przeczytam do końca, bo jak nie zacząć roku szkolnego z lekturą nawiązującą w jakiś tam sposób do szkoły i zawodu nauczyciela.

A na drutach prawie finisz swetra / płaszcza oversized, został mi niecały rękaw, czyli tak naprawdę jeden wieczór roboty, bo na drutach 8,00 dzianiny przybywa szybko. 

A teraz zapraszam Was na 


 



 
   
   

 


PS 1. Jeśli podobał Ci się ten post, bardzo proszę udostępnij go na facebooku lub w google+ lub twitnij - wystarczy kliknąć w którąś z ikonek poniżej tego wpisu.


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!