Szukaj na tym blogu

środa, 9 września 2015

Wspólne czytanie i dzierganie 94

* Jedną z największych moich pasji jest robienie na drutach. Próbuję to połączyć z przyjemnością czytania. Co tydzień będę zamieszczała jedno zdjęcie przedstawiające moją aktualną robótkę (robótki) i czytaną książkę.

Bardzo też lubię zaglądać na wasz blogi, by dowiedzieć się nad czym aktualnie pracujecie i co czytacie. Podzielicie się ze mną swoimi pasjami.

Zapraszam w każdą środę na wspólne dzierganie i czytanie. *

Ostatnio i ja piszę tylko raz w tygodniu z okazji naszego spotkania WDiC. Mam jednak nadzieję, że wkrótce już wrócę na swoje tory i będę miała więcej werwy do aktywności w blogosferze. 

Książkę z zeszłego tygodnia "Jestem nudziarą" przeczytałam dość szybko. Z czasem przyzwyczaiłam się do języka i wkrótce lektura mnie pochłonęła i okazała się całkiem przyjemna i zabawna. I wcale to nie lektura tylko dla nauczycieli, po prostu główna bohaterka dość nieoczekiwanie dla niej samej zmuszona jest podjąć pracę w szkole i całkiem dobrze jej się pracuje i nawiązuje fajne relacje z młodzieżą, a przy tym na jej drodze pojawiają się dwaj mężczyźni. I w ten o to sposób jej dość nudne wcześniej i ustabilizowane (choć samotne) życie zaczyna się zmieniać. 

Teraz zaś czytam "Rok w Poziomce", znowu dałam szansę czemuś lekkiemu, albo przynajmniej wydawało mi się na początku, że to lektura będzie lżejsza od "Dziewczynki w czerwonym płaszczyku", która już wyrywała się do mnie z mojego stosiku książek do przeczytania. Nie bardzo widziałam czego spodziewać się po tej dość popularnej, a dla mnie zupełnie nie znanej pisarce - Katarzynie Michalak. 

A na drutach nowa chusta, sweter skończony, ale chyba jednak wymaga jeszcze poprawy, a to wymaga za dużo myślenia, a ostatnio głowę mam ciut przeciążoną. Mam nadzieję, że jeszcze tydzień, najdłużej dwa i przyzwyczaję się do szybszego biegu, chociaż zdecydowanie preferuję SLOW LIFE. A wy?


Zapraszam serdecznie na 


   
   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!