Szukaj na tym blogu

wtorek, 24 września 2013

Może chusta, może szal - Umbrella Shawl

Od razu napiszę o co chodzi.
Potrzebuję Waszej pomocy w przetestowaniu wzoru na tę chustę. Wzór jest na chustę w dwóch rozmiarach  i w dwóch wersjach - z bąbelkami i z koralikami.


Jeśli byłybyście chętne i miały czas przetestować wzór w ciągu najbliższych 2-3 tygodni to napiszcie do mnie na makneta @ gmail . com.

Wzór nazywa się Umbrella Shawl i jest dostępny po polsku i angielsku




 Mniejsza wersja jest zrobiona z Alpaki i Delight'a Dropsa



A większa z Silk Yarn Art.



Chustę robi się od dołu i z rzędami skróconymi.






Zapisz się na newsletter, a otrzymasz darmowy wzór innej chusty dwukolorowej półokrągłej zwanej March Shawl

 


 


 


 


 


26 komentarzy:

  1. Niestety nie potrafię robić takich chust, ale te prezentowane są piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Żartujesz, ta chusta wcale nie jest taka trudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie na temat - pisałaś w którejś z poprzednich notek o diecie bezglutenowej i ciekawych daniach. Z czystym sumieniem polecam Ci stronę www.olgasmile.com . Znajdziesz tam mnóstwo naprawdę dobrych przepisów z zakresu diety bezglutenowej. Są łatwe do wykonania i smaczne- sama z nich korzystam. Wszystkie przepisy są oznakowane, podział jest w zakładce, na początek kliknij na dietę bezglutenową, bo jest tam również sporo dań bezglutenowych i bezmlecznych jednocześnie.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta. Szkoda, że mam napięty plan, bo chętnie przetestowałabym to cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, szkoda. Dziękuję za komplementy.

      Usuń
    2. Wiesz jak jest, dwa swetry na drutach leżą zaczęte.... aj, gdybym miała 2 pary rąk i cały dzień wolny... :)

      Usuń
    3. Kto by nie chciał :-) Ja mam wolne dni (tzn. od pracy, bo nie od dzieci), a i tak się nie wyrabiam.

      Usuń
  5. jestem antytalenciem wybitnym, więc pozostaje mi tylko podziwiać i w duchu zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakiś talent, gdyby wszyscy robili to samo świat był by nudny.
      Dziękuję.

      Usuń
  6. Chętnie bym przetestowała, z tym że jeszcze nie robiłam rzędów skróconych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem rzędów skróconych, niestety...
    Ale jak się naumiem, to mam nadzieję dorwać ten wzór i go przerobić, bo podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobatko, a jak nauczysz się tych rzędów skróconych bez praktyki?

      Usuń
  8. Jak jeszcze potrzeba kogoś do testów, to ja chętnie

    OdpowiedzUsuń
  9. wszyscy się wykręcają ;) to ja chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie sie przyłączę do dziergania :)
    Już podziwiałam Twój szal jak mgiełka z postu "Dawno, dawno temu".
    Zaczęłam dziergać wg tego wzory komin jesienny, a teraz i tę.
    - wega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, napisz do mnie maila, to wieczorem lub jutro rano prześlę Ci wzór.

      Usuń
  11. Jestem chetna... czy to jeszcze aktualne? Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!