Szukaj na tym blogu

czwartek, 19 września 2013

Kolorowe jesienne inspiracje - szydełko

Kiedyś częściej szydełkowałam, ostatnio bardziej pociągają mnie druty a i ręka się mniej męczy przy drutach. Ale to nie znaczy, że nie podobają mi się szydełkowe wytwory.
Dzisiaj kilka inspiracji na jesień. Wszystkie wzory są bezpłatne, ale po angielsku.

1. Crochet urban slouchy beanie - propozycja raczej dla mamy
2. Happy granny hat - propozycja dla dziecka na bazie powszechnie lubianych babcinych kwadratów.
3. The rainbow beany  - kursik krok po kroku na czapkę z nausznikami
4. Stripy mitts - mitenki w paski
5. I na koniec koteczek - Kitty Cat
Wszystkie zdjęcia pochodzą z zalinkowanych stron.                All photos come from linked pages. 



15 komentarzy:

  1. Ładne. Ładnie kolorowo. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje, szczegolnie kotek wpadl mi w oko, dzieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek już od dawna czeka w mojej kolejce. Trochę szkoda, że moja córka woli plastikowe zabawki, twierdzi, że na pluszaki jest już za duża.

      Usuń
  3. Super! Zapisuję linki, skorzystam, dzięki :):):) Najlepsza jest ta z nausznikami no i mitenki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się jak coś podobnego wydziergasz. Ja mam zamiar zrobić na razie pierwszą czapkę, samolubnie dla mnie :-)

      Usuń
  4. Ale tu pięknie i kolorowo!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuję za odwiedziny i na pewno skorzystam z zaproszenia.

      Usuń
  5. Kolorowa jesień może być, ale inna nieeeeeeeeeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka kolorowa jesień jak najbardziej takkkkkkkkkkk...!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szkoda, że ostatnio prawie cały czas pada, a słoneczka jest tylko tylko.

      Usuń
  7. Śliczności. Ale to trzeba mieć całkiem sporo kolorowych włóczek. Niestety, mam same szaro-bure. Może przejdę się po rodzinie i popytam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy który projekt wybierasz, ale czasami wystarczy tylko jedna kolorowa nitka i te szaro-bure nabierają wyrazu.

      Usuń
  8. Thank you for sharing my pattern!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!