Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 marca 2013

Wiosenne wdzianko gotowe / Spring jacket is ready

Skończyłam już jakiś czas temu, potem odleżało swoje zanim uprałam i wysuszyłam. W sobotę wpadła do mnie koleżanka i zrobiłyśmy sesję zdjęciową.

I finished it some time ago, than it had to wait before I washed and dried it. On Saturday my firend came in and we had a photo session. It's available here

O to gotowe wdzianko wiosenne, o którym pisałam tutaj i tutaj
And here is the ready Spring Jacket, I wrote about here and here.




Zużyłam prawie 9 motków włóczki Nepal firmy Katia na drutach 8,00 mm.
I used almost 9 skeins of Nepal yarn by Katia, needles 8,00mm.

Teraz mam na drutach (oprócz chust) wdzianko z DROPSa no 141 Betsy
Now I have on needles (besides shawls) an outfit  from DROPS 141 - Betsy
 Jutro pokażę ile zrobiłam. Oczywiście muszę trochę kombinowac, bo nie mam włóczki zalecanej Eskimo.
Tomorrow I'll show how much I've done. I have to modify a bit, because I don't have Eskimo yarn.

15 komentarzy:

  1. Jakie ładne to wdzianko,w sam raz na wiosnę,żałuję że to fason nie dla mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę wiosenne !!! patrząc na nie zapominam co dzieje się za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo :-) Świetne wdzianko :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wdzianko jest piękne i jeszcze ta włóczka, sama ostatnio z niej dziergałam - nawet ten sam kolor. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek i ma cudne kolory :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorowa, wiosenna i cudnie zrobiona rzecz do noszenia. Ojejku, jak mi się podoba, wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, to niestety nie ja. Ja nie mam takiej figury. Ale dziękuję, komplementy przekażę przyjaciółce.

      Usuń
  7. no, no wdzianko wiosenne pierwsza klasa!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiadało się tak niewinnie a wyszło kawał roboty!! To kiedy publikacja wzoru? A tak na poważnie to bardzo, bardzo mi się podoba i jest bardzo , bardzo w moim guście. Pozdrawiam Cię serdecznie , ja Matka Polka schorowanych dzieci , żebym się nie nudziła teraz znowu Olka 40st. Ech szkoda gadać, ale wdzianko świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak,tak super wdzianko i wiosną powiało.Zapowiedz drugiego też mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie,nijak nie mogłam zaskoczyć jakie ono będzie, superanckie jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, zatyka dech.Jest piękne, takie wiosenne. No i z koła, moje marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ,aż chce się wiosny!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!