Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 marca 2013

Całkiem nie praktyczne, a jakie fajne.

Z góry przepraszam, że nie podaję źródła, ale to są moje dzisiejsze znaleziska z fejsbuka
I'm sorry if I'm not able to give the source, but these all are my facebook finds.

I chociaż sama rzadko robię coś niepraktycznego to bardzo mi się podobają te projekty.
I don't usually knit impractical things but I like these projects very much.

Ten jest najlepszy. This one is the best.







 
A te maluszki to może warto wydziergać przed świętami?
Maybe I could knit these little ones?



8 komentarzy:

  1. Pomysł na "doniczki" jest świetny,choć nie widzę ich na dworzu, raczej na altanie, a balustrada... no bajeczna! Pisklaczki jak sie patrzy na Wielkanoc :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy zebrałaś, takie pogodne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne znaleziska:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisklaki są super, właśnie szukam pomysłów na takie świąteczne bajerki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne :-)
    Nie będę oryginalna - pisklaki są rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie urzekły skarpety: i te z serduszkami, i te arbuzowe. Zwłaszcza, że moje dziecię zachorowało ostatnio na wszystko co choć trochę arbuzy przypomina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Podoba mi się ta siatka na schodach- zawalista jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Siatka na schodach jest the best! :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!