Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 marca 2013

Króliczki na ostatnią chwilę

Dzisiaj wpadły mi w oko takie fajne króliczki. 
Wszystkie po angielsku, ale dokładnie pokazane na fotografiach.

Today I found such funny bunnies.
The tutorials are written in English, but everything is seen on the photos.

I. Easy Crochet Bunny

  Na tego to już miałam nawet się rzucić dzisiaj, ale niestety na drutach mam pilną robótkę. Przez ponad 2 tygodnie nie miałam drutów w rękach i teraz muszę nadrabiać zaległości.
 I wanted to start this one today, but I have an urgent project on my needles. I hadn't had needles in my hands for more than 2 weeks and now I have to catch up on.

II. Tumbling bunnies

III. The Hungry Bunnies

To z nowości.
Oczywiście jest całe mnóstwo innych tutoriali, ale te są fajne i szybkie
I może jeszcze taki ze starszych:

These are the newest.
There are also a lot of other tutorials but these are cool and fast.
And one more older:

IV. Ballet Bunny

Zdjęcia pochodzą z zalinkowanych stron

All photos come from linked pages.

7 komentarzy:

  1. Cudne króliki :-) Najbardziej podobają mi się te w kolorowych skarpetkach ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. te pierwsze fajne, ale zrobić nie ma teraz kiedy!Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze mi się najbardziej podobają :) Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak te pierwsze są najfajniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo radości z przeżywania tych wyjątkowych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!