Szukaj na tym blogu

środa, 22 lutego 2017

"Ważka" - czyli kolejne Wspólne Dzierganie i Czytanie

Skończyłam. Tylko przed chwilą. 
Nie mogłam się oderwać od książki do ostatniej strony. 
Najnowsza nowość - "Ważka" Małgorzaty Rogali to sprawnie napisany wielowątkowy babski  kryminał. Babski, bo napisany przez kobietę i główną bohaterką jest kobieta - policjantka Agata Górska. Jest w nim dużo emocji, trochę intymności i co ważne jest zagadka, są morderstwa, ale nie ma epatowania okrucieństwem, czego szczerze nie cierpię. To co w kryminałach mnie pociąga, to zagadka, logiczna łamigłówka oraz poznawanie ludzkich charakterów, a nie opis samej zbrodni. I taki właśnie jest ten kryminał. Czyta się szybko i przyjemnie, ale trzeba też troszeczkę uważać, by zapamiętać kto jest kim, dzięki czemu nie zasypia człowiek przy czytaniu. No chyba, że zaczyna czytać w łóżku, po całym dniu, tuż przed północą. Ale czy tak czy tak udało mi się ją przeczytać w trzy dni.


"Ważka" należy do całej serii książek o Agacie Górskiej, ale można ją spokojnie czytać samodzielnie. Mam jednak zamiar przeczytać w miarę możliwości wcześniejsze części. Już ściągnęłam sobie na czytnik "Dobrą matkę", do której było trochę nawiązań w "Ważce".


Na drutach zaś w bardzo wolnym tempie przybywa sweterka. Nie wiem czy córka się kiedykolwiek go doczeka, bo robię go jakoś bez przekonania. 

A teraz zapraszam Was na 






   

   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz!